رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی سمنان:

۳۷۰ خودرو در محدودیت‌های کرونایی استان سمنان جریمه شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی سمنان درباره آخرین اقدامات حوزه محدودیت‌های کرونایی، گفت: تا امروز ۳۷۰ خودرو در سطح استان اعمال قانون شده اند.

۳۷۰ خودرو در محدودیت‌های کرونایی استان سمنان جریمه شد

سرهنگ موسی بزرگی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه جاری و آغاز طرح جدید محدودیت‌های کرونایی تا امروز، تردد بیش از ۳۵ هزار خودرو کنترل شده است، تاکید کرد: دو هزار خودرو که قصد ورود به شهرهای استان را داشتند عودت داده شدند.

وی با بیان اینکه ۳۷۰ مورد نیز اعمال قانون شده‌اند، ابراز کرد: تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان سمنان، شاهرود و دامغان به صورت هوشمند کنترل می‌شود اما ساماندهی مجوز ترددها توسط دستگاه‌های مرتبط بایستی صورت گیرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم استان محدودیت‌های اعلام شده را رعایت کرده‌اند، تاکید داشت: همه ترددها به واسطه دوربین و به صورت هوشمند کنترل می‌شوند.

بزرگی افزود: شاهرود در کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، خوب عمل کرده است و می‌بایست در سایر شهرستان‌ها نیز تلاش و اهتمام جدی تری صورت گیرد.

حسن سعدالدین، مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و جلسات با حداقل اعضا با رعایت فاصله و پروتکل‌های الحاقی برگزار می‌شود و همچنان این ممنوعیت‌ها استمرار دارد، گفت: اشکالات و ناهماهنگی‌هایی در حوزه تردد خودروها وجود دارد که می‌بایست پیگیری شود.

وی افزود: کمبودها و امکانات مورد نیاز نیروی انتظامی استان باید احصاء و نسبت به تأمین آن اقدام شود و اگر نقطه ضعفی وجود دارد در ستاد بررسی شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها