«میدل ایست آی» از قول منبع بلندپایه اماراتی:

تماس مستقیم ایران با بن زائد: آمریکا به ایران حمله کند، حتما امارات را هدف خواهیم گرفت


10 آذر 1399 - 20:00
5fc51bf92b4ad_2020-11-30_19-51
میدل ایست آی نوشت که ایران به امارات گفته است که در صورت هرگونه حمله آمریکا، این کشور را مورد هدف قرار خواهد داد.

در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع بلند پایه در امارات به ما گفت که ایران مستقیما با محمد بن زائد ولیعهد امارات در هفته ی گذشته تماس گرفته و تهدید به ضربه به این کشور در صورت هرگونه حمله ی امریکا به ایران، کرده است.

این منبع گفت: این تهدید را بن زائد مستقیما از سوی ایران دریافت کرد و پای هیچ واسطه ای در میان نبود.

به گفته ی این منبع، ایران به بن زائد گفته است: «ما شما را مسئول ترور فخری زاده می دانیم».

این منبع گفت که تماس ایران با بن زائد چندین ساعت قبل از بیانیه ی امارات در محکومیت ترور فخری زاده بود.

میدل ایست آی نوشت که ایران به امارات گفته است که در صورت هرگونه حمله آمریکا، این کشور را مورد هدف قرار خواهد داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fc51bf92b4ad_2020-11-30_19-51
10 آذر 1399 - 20:00

در ادامه این مطلب آمده است: یک منبع بلند پایه در امارات به ما گفت که ایران مستقیما با محمد بن زائد ولیعهد امارات در هفته ی گذشته تماس گرفته و تهدید به ضربه به این کشور در صورت هرگونه حمله ی امریکا به ایران، کرده است.

این منبع گفت: این تهدید را بن زائد مستقیما از سوی ایران دریافت کرد و پای هیچ واسطه ای در میان نبود.

به گفته ی این منبع، ایران به بن زائد گفته است: «ما شما را مسئول ترور فخری زاده می دانیم».

این منبع گفت که تماس ایران با بن زائد چندین ساعت قبل از بیانیه ی امارات در محکومیت ترور فخری زاده بود.

منبع: انتخاب

66

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
بینام 0 0 پاسخ 1399/9/14 -14:42

باید تو یه حمله برق آسا اموالشون رو مصادره کنیم و بعدم عقب نشینی.

ناشناس 3 0 پاسخ 1399/9/11 -12:04

این یک نمونه از اقتداره. افرین

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1399/9/11 -07:32

امارات ۳۰ یا۴۰درصدش ایرانیازندگی می کنن

رزمنده هشت سال جنگ دفاع مقدس 1399/9/12 -00:00

اینها همدست دشمن صهیونیستی با او علیه ما جاسوسی می کند بعد دانشمندان ما یکی پس از دیگری به شهادت برسند دست روی دست گذاشته شاهد چنین چیز ی شویم این خفت ذلت است باید اینها گوش مالی شوند تا بدانند ایرانی کیست

علی 4 0 پاسخ 1399/9/11 -01:47

چه خوبه ایران هم پاسخ این ترور های ناجوانمردانه را بدهد حد اقل برای دلخوشی مردم ایران یک بارایران هم ضربه جانانه ای به این ملعونها بزند حمله به عین الاسد برای تلافی خون سردار عزیزمان خوب بود اگر از قبل به آنها اطلاع نمیدادند که سنگر بگیرند

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/9/11 -00:42

خدا زده فکری برای برگرداندن همسرت کن یه سری برولندن ازبادی گارد اجازه بگیر یاحداقل همراه ترامپ برو

نانا 3 2 پاسخ 1399/9/11 -00:38

خوشبختانه موشکهای ما فقط نظامیان را میکشننددقتشون بالاست اگرهم اشتباهی بشه عمدی نبوده

محمدی 11 0 پاسخ 1399/9/10 -23:57

امارات چند ماه پیش رسماً جای پای منحوس اسراییل جنایتکارو به خلیج فارس باز کرد ودر کنار گوشمان حضور یافت و کشورمان رو زیر نظر گرفت ونطنزو زد ودانشمندمونوترورکردایران می داند چه کشور های در این جنایت شریکند البته همه کشورهای اطراف بایدمورد بررسی قرار گیرد تا حقیقت روشن ودوست ودشمن از هم شناخته و اقدام تلافی متناسب صورت گیرد ودشمنان اون کشورها بایدتوسط ایران تقویت شوند تا بفهمند یه چارک آرد چقدر خمیر میده.

بینام 9 0 پاسخ 1399/9/10 -23:53

امارات با اینهمه ثروت تبدیل به لقمه چربی شده که خیلی ها براش دندون تیز کردن چه بهتر که این لقمه نصیب گربه ملوس خوارمیانه بشه

جان اسمیت 9 0 پاسخ 1399/9/10 -23:41

دوست عزیزی که مسخره می کنی ایران حتی توی این شرایط خراب تحریم و...قادر است در مدت ۴۵ دقیقه آماده پرتاب ۸۰۰۰ موشک از سایتهای سراسر کشور را دارد درسته اگر ایران موشک بزند آمریکا از طرق ناو هایش و همچنین از طریق بحرین و ترکیه به سمت ایران موشک خواهد زد اما این را هم تصور کن کل امارات شامل ابوظبی و شارجه و دبی و..با ۹۰ تا موشک بالستیک از هستی ساقط می شود..پیشرفته ترین.سیستم دفاع موشکی آمریکا در بهترین حالت از ۱۰۰ موشک ارسال شده ۹۲ موشک را رهگیربی و سرنگون می کند همانطور که اس ۴۰۰ روسیه از ۱۰۰ تا موشک ۸۵ موشک را در بهترین حالت سرنگون می کند...پس تمام کشورهای دنیا از لحاظ اصابت موشک در خطر اصابت حداقل ۸ درصد را دارند...ایران همیشه منفعت زیادی برای امارات داشته چه از لحاظ ورود کالا و چه از لحاظ ورود ارز اما از آن طرف کاملا امارات و کشورهای عربی در دامن آمریکا هستند...همانطور که ایران وابسته روسیه است....تاریخ نشان داده آمریکا ارباب بهتری برای رعیت هایش بوده نسبت به روسیه و...زنده باد ایران و ایرانی با غیرت وطن پرست

ایرانی 10 0 پاسخ 1399/9/10 -23:39

عرب ها اگر غلطی بکنند،دیگر از طرف یمن نمیخورند مستقیم از ایران میخورند.بترسند از روزی که دیگر کشوری به اسم امارات نباشد یکی از استانهای ایران.

ممد 1 25 پاسخ 1399/9/10 -20:37

دروغ نگین یکم جنبه داشته باشین اخه ایران و این کارا...تماس مستقیم خخخ

محسن 1399/9/10 -21:14

جون عاخه حمایت از آمریکا یه چیزی , امارات؟؟؟؟؟ در همین حد خوار و ذلیل , کارتون 20 تا موشکه

...... 1399/9/11 -01:23

متاسفم برا تو که کشورت رو اینقد دست کم گرفتی . البته شاید تو هم جز همون آمار باشی .

ناشناس 1399/9/11 -17:57

تو همون بهتره عین کبک سرتو بکنی تو برف ترا چکار به اطلاعات کارشناسی ببه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد