نماینده اهواز در مجلس:

شهرداری به‌جای حل معضل آبگرفتی، آبنمای میلیاردی درست کرد

نماینده اهواز در مجلس گفت: در شهر اهواز از سال گذشته 48 نقطه به عنوان مکان آبگرفتگی پیش بینی شده بود که شهرداری وظیفه رفع 25 نقطه آن را بر عهده داشته است، اما متاسفانه انجام نداد و کارهای ظاهر سازی انجام دادند.

شهرداری به‌جای حل معضل آبگرفتی، آبنمای میلیاردی درست کرد

مجتبی یوسفی در مجلس با اشاره به آبگرفتی ناشی از بارش باران در خوزستان گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ۵۰ میلیون یورو اعتبار از دو هفته قبل برای فاضلاب که تا کنون عملیاتی نشده بود را احیا کردیم و اجرای این پروژه آغاز شده است.

وی ادامه داد:از ۳ ماه قبل تذکراتی را به مجموعه استان و اهواز دادم که در این شرایطی که ما محدودیت اعتباری داریم اولویت ما باید در کشور و استان کارهای زیربنایی باشد. اولویت اهواز کار های ظاهر سازی، آبنمای میلیاردی و کاشت نخل میلیاردی نیست و باید به سمت اولویت های زیر ساختی مردم حرکت کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه، کارون در مجلس گفت: متاسفانه با سو مدیرتی که صورت گرفته است دیگر جوابی ندارند که به مردم بدهند. در شهر اهواز از سال گذشته ۴۸ نقطه به عنوان مکان آبگرفتگی پیش بینی شده بود که شهرداری وظیفه رفع ۲۵ نقطه آن را بر عهده داشته است اما متاسفانه انجام نداد و رفتند در کار های ظاهر سازی انجام دادند.

وی ادامه داد: افتخارشان این است که آبنما درست کردند و در وسط بلوار ها نخل کاشتند. ما با کاشت نخل مشکلی نداریم ولی شهری که با نیم ساعت بارندگی زندگی مردم در این شرایط بحرانی و گرانی زیر آب می رود و همه اموال و دارایشان زیر آب می رود حالا بروند در مناطق خوب شهر نخل تماشا کنند؟

یوسفی گفت: مشکلات اصلی مردم خوزستان دفع آب های سطحی و فاضلاب است که متاسفانه از سال گذشته تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است.اعتباراتی که در خود شهرها و استان برای فاضلاب اختصاص پیدا کرده بود به موضوعات حاشیه ای و تبلیغاتی اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: آبگرفتگی بسیار زیاد است و استان خوزستان از نظر زیر ساخت ها دچار مشکل است و با سو مدیریتی که در برخی از شهرها شاهد هستیم همین می شود. تا روز آخر حرف مردم را مطالبه می کنم حتی اگر خیلی ها بخواهند با فضا سازی بخواهند علیه من تخریب انجام بدهد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه، کارون در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص سوء مدیریت هایی که در خوزستان و اهواز وجود دارد از وزیر کشور سئوال کردم و باید بیاید در صحن پاسخگو باشد و این را پیگیری خواهم کرد.

منبع: مدآرا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    تا موقعی که امثال این شریعتمداری استانددر خوزستان به ذکر گوی مشغولند وضع مملکت از این بهتر نخواهد شد. مملکت رانتی با میدیران دزد و سفارشی

    نظرات شما -
    • سعیدازاهواز
      0

      سلام‌متاسفانه‌این‌معظل‌فاضلاب‌اهوازچندسالی‌که‌هست‌پارسال‌وپری‌سال‌وسالهای‌قبلش‌این‌مردم‌بدبخت‌ومنازلشان‌بودندکه‌زیرآب‌رفتندولی‌متاسفانه‌درخوزستان‌یامرکزاهوازهیچکس‌رسیدگی‌نمیکنه‌فقط‌به‌زاهرشهرمیرسندنخل‌میکارندوسط‌بلوارهاملنخل‌نمیخایم‌مسولین‌بیداربشیدهمه‌مازیرآب‌فاضلاب‌داریم‌زندگی‌میکنیم‌به‌داداین‌مردم‌بدبخت‌برسیدمگه‌گناهکردن‌این‌مردم‌سعیدازاهواز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها