توزیع ۷۰۰ تن مرغ در سیستان و بلوچستان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان ‌و بلوچستان از توزیع ۷۰۰ تن مرغ منجمد در مرحله اول براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار بین عاملان فروش در سراسر استان خبر داد.

توزیع ۷۰۰ تن مرغ در سیستان و بلوچستان

محمد رفیع سلطانزاده اظهار کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح ۵۵۰ تن مرغ به عنوان سهمیه در اختیار سیستان‌وبلوچستان قرار گرفته و در روزهای آینده بین شبکه‌های عرضه استانی، شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد پروتئینی منتخب توزیع خواهد شد.

وی قیمت مرغ تنظیم بازار را ۱۵ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در زمینه تامین مرغ تنظیم بازار مشکلی وجود ندارد و در صورتی که مردم در زمینه توزیع تخلفاتی را مشاهده کردند مراتب را با سامانه ۱۲۴ در میان گذاشته تا بررسی شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌و بلوچستان از مدیران مراکز توزیع خواست تا شرایطی را فراهم کنند که سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا به مخاطره نیافتد و تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را هنگام توزیع رعایت کنند.

وی افزود: همچنین مدیران مراکز توزیع شرایطی فراهم کنند که مردم نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از کارت بانکی برای پرداخت، اقدام به خرید کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها