تلفظ عجیب نماینده مجلس از ۲ واژه انگلیسی/ ویدئو


9 آذر 1399 - 22:45
5fc3f3448caa8_2020-11-29_22-45
علی خضریان نماینده تهران، که از مخالفان سرسخت برجام است، کلمه اِنی ور (Anywhere) را آنی ور و اِنی تایم (Anytime) را آنی تایم تلفظ می‌کند.

علی خضریان نماینده تهران، که از مخالفان سرسخت برجام است، کلمه اِنی ور (Anywhere) را آنی ور و اِنی تایم (Anytime) را آنی تایم تلفظ می‌کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

9 آذر 1399 - 22:45

منبع: انتخاب

24

نظرات 39
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
؟ 1 2 پاسخ 1399/9/11 -15:40

باشه خبر فوری باشه دیگه بسه بخدا چقد لوده این شما!

امیر 2 2 پاسخ 1399/9/10 -22:10

چیکار به تلفظ داری ببین دولت در برجام چه گندی زده. مذاکره چی ها که اول همه ایرادات رو انکار می‌کردند. ولی حالا خفه خون گرفتن.

بابک 3 6 پاسخ 1399/9/10 -15:04

اینها که دارن یک اشتباه حتی از روی نادانی زبان انگلیسی باشه رو مسخره میکنن،،،بدونن انسان اگر بی سواد باشه ولی وطن پرست شرف داره به دکتر وطن فروش غرب پرست

حمید 1399/9/12 -00:15

البته باسواد وطن پرست بیشتر داریم و خوبه که باسواد باشه و وطن پرست

پرسشگر 1 1 پاسخ 1399/9/10 -11:34

خوب بنده خدا فکر کرده این دو کلمه اسم تجهیزات غنی سازی بودن .

حمید 2 0 پاسخ 1399/9/10 -11:20

واقعا افسوس واقعا افسوس

شکوه 4 0 پاسخ 1399/9/10 -11:14

این که چیزی نیست قالیباف به آریزونا میگه آرزو اینا بچه چهار ساله من سوادش از اینا بیشتره

فاخری 2 1 پاسخ 1399/9/10 -10:39

این بیچاره ها سواد که ندارند هیچ زورشان میاید از دیگرانی که بلدند بپرسند.آن آقا که mpt را npt آن آقا هم آرزوینا می گفت آقایان دیگری هم ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این هم که انی ور را آنی ور میگه خلاصه ملت گرفتار یک مشت آدم هایی شده که لیستی وارد مجلس می وشوند ......از ......تشخیص نمی دهند.

هموطن 3 0 پاسخ 1399/9/10 -10:28

همچین تعجب میکنید انگار ما نماينده فهیم و تحصیلکرده واقعی بدون مدرک پولی هم داشتیم، لیاقت هر ملتی دولت حاکم بر اون هست، مشکل حافظه تاریخی ملت ماست ، خاوری ها رو فراموش میکنند، یادشون میره طرف آمد تو سطح بالاترین مقام گفت آب رو بریزید اونجایی ک میسوزه ، بشینید شاید خدا دلش به حال و روز ما بسوزه نجاتمون بده.

دراکولا 2 0 پاسخ 1399/9/10 -10:20

انگلیسی صحبت کردن روحانی ،دیدنیه

بینام 2 1 پاسخ 1399/9/10 -09:48

One Daghighe Please . I am an English teacher.

جمالی فرح ابادی 3 12 پاسخ 1399/9/10 -08:00

کاش به جای پرداختن به تلفظ اشتباه یک کلمه انگلیسی از متن برجام توسط یک نماینده مجلس(که البته برای یک نماینده شایسته نیست) به این موضوع می‌پرداختید که چرا نمایندگان ما در مذاکرات برجام که به اذعان غربی ها تسلط خوبی هم در زبان انگلیسی داشتند، قراردادی را امضا کردند که تنها دستاورد آن برای ما، فراهم شدن زمینه برای شناسایی و ترور دانشمندانمان است

م 1399/9/10 -14:06

توی دوره ای که برجام نبود چند برابر این متخصصان ما ترور شده بودند. بهتر خودتون رو به اون راه نزنید

ایرانی 6 1 پاسخ 1399/9/10 -07:45

جالبه تمام نماینده های مجلس با مدرک فوق لیسانس میان مجلس همینکه چهار سالشون تموم میشن آقای دکتر،خانم دکتر.... اینا برای قانونگذاری، میارن یا دانشگاه

دکتر 8 2 پاسخ 1399/9/10 -07:24

چقدر بی سواد. واقعا اشک ادم در می اید. اصلا نمی دونه این دوکلمه چی هستند. سخت ترین کلمات عمرش بودند. این نماینده مجلس شده؟ و دکترا داره؟ چطوری ازمون زبان دکتری را قبول شده؟ باید گریست.

محمد 8 2 پاسخ 1399/9/10 -06:34

مجلسی که مدارکشون جعلی باشه همینه دیگه

ناشناس 2 11 پاسخ 1399/9/10 -06:22

چه ربطی داره؟! شما اصل حرف رو بگیر چرا به تلفظ دو تا کلمه گیر می‌دی؟ اصلاً چه ربطی به بی‌سوادی داره؟

راز 6 16 پاسخ 1399/9/10 -00:33

چه اشکالی داره زبان فارسی زبان اصلی ماست

پزشک سهمیه ای 1399/9/10 -08:15

این لغات برای مقطع دیپلم هست. کسی که دیپلم گرفته باشه این لغات رو هزار بار شنیده. پس ایشون حتی دیپلمم نداره

رضا احمدی 22 3 پاسخ 1399/9/10 -00:29

خدایی اینها میخان برای ما قانون وضع کنن تو کلمه رو هم از رو میخونه تلفظ انگلیسی یه دکتر. اِنی. آنی می خونه

گروگان 5 19 پاسخ 1399/9/10 -00:07

اولا زبان انگلیسی سواد نیست یه زبانه. دوما لحجه انگلیسی حرف زدن ظریف رو شنیدین؟؟ سوما رئیس جمهورتون که به سانتریفیوژ میگفت سانتریفیژیو

بیسواد 1399/9/10 -09:05

لهجه نه لحجه مجید جان ، شما تو فارسی موندی چه برسه به انگلیسی

هاشم 1399/9/10 -10:29

اون نماینده بی سوادحتمابایدیه طرفداربی سوادتری مثل شماداشته باشه.

ابب 11 4 پاسخ 1399/9/10 -00:06

مملکت بی در وپیکر از لحاظ امنیتی وادعای واهی اطلاعات ونظامیانش ونماینده اهی سهمیه ای دو ریالی دو درثدی

آرش 7 16 پاسخ 1399/9/10 -00:00

من تو این انتخابات مجلس و انتخابات قبلی شرکت نکردم اما چند دقیقه حرف های این بنده خدا را که درباره برجام و منافع تقریبا هیچ حاصل از آن را که شنیدم متوجه شدم رسانه های اصلاح طلبی مثل خبر فوری با بیشرمی به جای انعکاس بخش ها درست حرف های این نماینده گاف های احتمالی اون رو منتشر می کنه خبر فوری مردم سواد رسانه ایی پیدا کردن و فریب این شارلاتان بازی های رسانه جیره جریان به اصطلاح اصلاح طلب نمی شوند

جهانگیر 18 1 پاسخ 1399/9/9 -23:45

الحمدلله تمامی نمایندها دارای مدرک دکترا هستند !!!بایدامتحان املا فارسی وروخوانی ازمتن فارسی هم جز شرایط کاندیدا بگذارند.....ببینید کشور راچه کسانی داعیه سرپرستیش را دارند

زبان شنازبان شناس 4 16 پاسخ 1399/9/9 -23:40

چه اشکالی داره مگه... این فارسی حرف میزنه و میتونه این آوای فارسی شده بگه. یک زبان شناس

حسین 1399/9/10 -06:43

چه اشکالی داره !!!خب منم به فارسی بگم فرسی!!! ای زبن شنس:)

حسین گلشن 14 2 پاسخ 1399/9/9 -23:39

همین آدمهای بی سواات دارند برای ما قانون می نویسند

راز 1399/9/10 -00:34

بی سواد شما خودتون چرا ؟؟

پزشک سهمیه ای 17 3 پاسخ 1399/9/9 -23:34

لیاقت مردمی که به اینا رای میدن.همینه که هربلایی خواستند سرشون بیارن

سید 2 9 پاسخ 1399/9/9 -23:31

خب که چی؟ بعضی حرفهای روحانی رو بزار اگه تو فهمیدی چی میگه ما هم میفهمیم ،چونکه ما بعضی از زبانها رو نمیدونیم

یه ایرانی 17 2 پاسخ 1399/9/9 -23:28

با این بیسوادهاست که مملکت به اینجا رسیده! اینها اگه بدون محافظ هم باشن کسی زحمت کشتن اینهارو بخودش نمیده چون سوادشون خطر برای هیچ جای دنیا نداره جز مردم ایران!!!

سفیر 14 1 پاسخ 1399/9/9 -23:19

چو بیشه تهی ماند از نره شیر شغالان بیایند در آنجا دلیر وقتی افرادی مثل مطهری رد صلاحیت بشن معلومه بی سوادایی مثل خضریان نماینده میشن!!!!

گروگان 1399/9/10 -00:10

سفیر خداییش یکی رو مثال زدی که حرف یومیه اش رو هم بلد نیست. میزان نفرت مردم از این آقا هم خیلی بالا است.

فقر 1399/9/10 -08:14

فقرا بین فساد گرا ها وفساد طلب ها تفاوتی قائل نیستند. اینکه تو به منافعت نرسیدی اومدی اینجا میگی مطهری و....اون موقع که مطهری بود بازم ما گشنه بودیم

سفیر 1399/9/10 -09:40

گروگان حرفتو قبول دارم من منظورم فقط سواد و سابقش بود

اثیر 20 1 پاسخ 1399/9/9 -23:17

این بی سوادا با مشارکت ده درصدی و رای صدهزاری نماینده شدن این نتیجه رای ندادن قشر فهیم جامعه س

کاربر ناشناس 27 1 پاسخ 1399/9/9 -23:14

چهل ساله امثال همین بشر وارد مجلس شدن ریئس مجلس به ایالت اریزونا میگه ارزونیا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد