دیدار خواننده زن با تنهاترین فیل دنیا خبرساز شد/ عکس

شِر خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی با جنبشی که برای رهایی کاون، تنهاترین فیل دنیا، به راه افتاده بود، همراه شد و به صدایی قدرتمند در حمایت از تغییر مکان زندگی آن بدل گشت.

دیدار خواننده زن با تنهاترین فیل دنیا خبرساز شد/ عکس

شِر به پاکستان رفته تا با تنهاترین فیل دنیا دیدار کند. او پیش از این پویشی به راه انداخته بود که کمک کرد این فیل از باغ وحش آزاد شود و خانه جدیدی برای خود پیدا کند.

هفته گذشته، جشنی برای کاون - یک فیل نر ۳۵ ساله - برگزار شد که وضعیت نامناسبش محکومیت جهانی را به دنبال داشت و شرایط اسفبار باغ وحش مرغزار پاکستان را در کانون توجه قرار داد.

شِر، خواننده مشهور در جشن های بعدی که قرار است به مناسبت رهایی کاون از باغ وحش و انتقال آن به یک منطقه ی حفاظت شده در کامبوج برگزار شود، شرکت خواهد کرد، اما به دلیل مسائل امنیتی برنامه او رسانه‌ای نشده است.

با این حال، او روز جمعه هفته گذشته با عمران خان، نخست وزیر پاکستان دیدار کرد و قرار شد یک بار هم در مدت سفرش با کاون دیدار کند.

1_1606497698787 (1)

دفتر نخست وزیری پاکستان ویدئویی منتشر کرده که شِر را در حال صحبت با عمران خان در فضایی باز در محوطه بزرگ اقامتگاه وی نشان می دهد.

این فیل - که تنها فیل آسیایی پاکستان است - به مدت ۳۵ سال در یک باغ وحش با همه دشواری ها سوخت و ساخت و جفتش را هم در سال ۲۰۱۲ از دست داد.

دامپزشکان می گویند کاون هم اضافه وزن دارد هم دچار سوء تغذیه است و از مشکلات رفتاری هم رنج می برد.

پس از سال ها تلاش گروه ها و فعالان حامی حقوق حیوانات، قرار است کاون این باغ وحش را به مقصد یک منطقه ی حفاظت شده در کامبوج ترک کند.

3_1606497830035

شِر با جنبشی که برای رهایی کاون به راه افتاده بود همراه شد و به صدایی قدرتمند در حمایت از تغییر مکان زندگی آن بدل گشت.

سازمان بین المللی چهارپا (Four Paws International) - گروهی بین المللی که در جهت رفاه و آسایش حیوانات فعالیت می کند و بارها به نجات حیوانات کمک کرده، کار مراقبت های درمانی پیش از سفر کاون را برعهده دارد.

کار مبارزه برای رهایی کاون از سال ۲۰۱۶ آغاز شد.

منبع: روزیاتو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها