آمارها به سود پرسپولیس مقابل شهرخودرو

پرسپولیس و شهرخودرو فردا دوشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

آمارها به سود پرسپولیس مقابل شهرخودرو

دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیستم و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برای سیزدهمین بار به مصاف هم می‌روند.

این در حالی است که پرسپولیس و شهرخودرو که پیش‌تر با نام «پدیده» در مسابقات لیگ برتر حضور داشت تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۷ برد برای پرسپولیس، ۴ تساوی و یک برد برای تیم مشهدی بوده است.

پرسپولیسی‌ها در ۱۲ دیدار گذشته ۱۹ بار موفق شده‌اند دروازه شهرخودرو را باز کنند. در سمت مقابل نیز تیم مشهدی ۸ بار موفق به گلزنی مقابل سرخ‌ها شده است. بنابراین تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از دو برابر شهرخودرو در دیدارهای رو در روست.

گفتنی است که دو تیم دوبار هم در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند؛ نخستین بار سال ۹۲ که شهرخودرو (پدیده سابق) در لیگ یک حضور داشت. این بازی که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شد در نهایت با برتری ۵ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت؛ در این دیدار مجید نورمحمدی (گل به خودی)، رضا نورمحمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و هادی نوروزی برای سرخ‌ها گلزنی کردند.

دومین دیدار دو تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی و سال ۹۷ برگزار شد؛ تساوی ۱-۱ حاصل تلاش شاگردان گل‌محمدی و برانکو در ۱۲۰ دقیقه بود اما در انتها پرسپولیس در ضربات پنالتی، موفق به صعود به دور بعد شد.

نکته جالب تقابل‌های دو تیم این است که در کارنامه شهرخودرو تنها یک برد مقابل پرسپولیس دیده می‌شود؛ این برد در بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم در مشهد رقم خورد؛ جایی که تیم شهرخودرو در حالی در دقایق انتهایی موفق به گلزنی و برد مقابل پرسپولیس شد که یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را برعهده داشت.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها