پویش «به توان پلاسما» در یزد برگزار می‎شود

مدیر کل انتقال خون استان یزد از راه‌اندازی پویش «به توان پلاسما» با همکاری دستگاه‌ها، نهادها و هیئت علمدار حسین دارالعباده یزد خبر داد.

پویش «به توان پلاسما» در یزد برگزار می‎شود

نقی تقوائی با اشاره به حیاتی بودن سازمان انتقال خون و ارائه محصولات نوین، بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و اهمیت اهدای پلاسما بهبودیافتگان کووید ۱۹ تاکید کرد.

وی گفت: از زمان شیوع ویرویس کرونا شاهد این بودیم که از سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های خصوص و اقشار مختلف جامعه در بحث اطلاع‌رسانی اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کووید ۱۹ ابراز همکاری کردند و تاکنون نیز استقبال بهبود یافتگان کووید ۱۹ برای اهدای پلاسما در استان بسیار خوب بوده، ولی با توجه به حجم بالای درخواست بیمارستان‌ها برای پلاسما همچنان از بهبودیافتگان که یک ماه از بهبودی‌شان گذشته و در محدوده سنی ۱۸ سال به بالا هستند، درخواست داریم به شکرانه بازیابی سلامتی خود با مراجعه به مرکز انتقال خون یزد و اهدای پلاسما، در نجات جان بیماران دیگر سهیم باشند.

وی در نشست با مسئولان هیئت علمدار حسین(ع) یزد، ضمن اشاره به آغاز پویش «به توان پلاسما» در یزد، برگزاری چنین پویش‌های خودجوش مردمی را مایه مباهات خواند و گفت: مطمئنا برگزاری چنین پویش‌هایی در راستای نجات جان بیماران نقش بسزایی دارد و امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاهی دادن صحیح به مردم در جهت کمک به همنوع قدم برداریم.

قرار است که این پویش از امروز نهم آذرماه آغاز شود و با تمام توان از ظرفیت‌های موجود در جامعه نهایت استفاده برای کمک به بیماران استفاده شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها