سرپرست معاونت حمل‌ونقل قزوین:

خودروهای پلاک بومی به شهر قزوین سفر نکنند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از امروز یکشنبه علاوه بر خودروهای پلاک غیربومی از ورود خودروهای پلاک بومی سایر شهرهای استان به قزوین جلوگیری می‌شود.

خودروهای پلاک بومی به شهر قزوین سفر نکنند

شیما زرآبادی‌پور روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ممنوعیت تردد بین شهری با پلاک های غیربومی با هدف تشدید کنترل بر رفت و آمدها و کمک به کاهش شیوع کرونا اتخاذ شده است.

به گفته این مسوول حوزه مدیریت شهری، محدودیت‌های جدید از امروز یکشنبه نهم آذرماه آغاز و اعمال می‌شود و تنها خودروهای دارای مجوز از فرمانداری ها که ضرورت سفر دارند می توانند بین شهرهای استان از جمله شهر قزوین رفت و آمد داشته باشند.

زرآبادی‌پور ضمن درخواست از شهروندان برای خودداری از ترددهای غیرمجاز،افزود: محدودیت‌های سابق و ثبت تخلف تردد در ساعات ۲۱ تا چهار صبح با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین همچنان به قوت خود باقی است.

این مسوول اضافه کرد: مبنای جریمه برای تردد در این ساعت دوربین‌های نظارتی است و بر اساس برخی ضوابط، افرادی که مشمول این طرح نمی‌شوند باید مجوز لازم را از فرمانداری‌ها دریافت کنند.

وی با تاکید بر مسوولیت اجتماعی شهروندان برای همکاری در اعمال محدودیت در ترددها، اظهار امیدواری کرد که با همراهی هم‌استانی‌ها و کم شدن سفرهای برون و درون شهری، بتوان شیوع کرونا در استان را کاهش داد.

۹۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۳۰ دستگاه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و ۶ دستگاه دوربین ثبت عبور از چراغ‌ قرمز در سطح شهر قزوین نصب‌ شده است.

هم‌اکنون ۳۶ تقاطع هوشمند مرکزی در سطح شهر وجود دارد که تا پایان سال این تعداد به ۴۰ دستگاه می‌رسد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها