۶ شهر آمریکا که به شما پول می دهند تا به آنجا بروید!

رقابت بر سر جذب نیروی کار ماهر باعث در نظر گرفتن مشوق های مالی جذابی در برخی شهرها شده است.

۶ شهر آمریکا که به شما پول می دهند تا به آنجا بروید!

با توجه به گستردگی شیوع کرونا در آمریکا و خسارت سنگین کسب و کارهای آمریکایی از این ویروس، نیاز به نیروی کار ماهر در این کشور برخی از شهرها را بدان واداشته است که به منظور ترغیب افراد ماهر در مهاجرت به آن ها مشوق های مالی در نظر بگیرند. در ایالت ورمونت میزان استقبال از این برنامه به حدی بود که این ایالت در ماه اکتبر اجرای آن را متوقف کرد اما هنوز ۶ برنامه مشابه وجود دارد که می توان برای آن ها اقدام کرد:

۱- تولسا- اوکلاهاما

این شهر اعلام کرده است به کسانی که بتوانند پیشنهاد دورکاری از یک کارفرما دریافت کرده و قرارداد آن ها به صورت تمام وقت باشد تا ۱۰ هزار دلار پرداخت خواهد کرد. برای واجد شرایط بودن در این برنامه لازم است ۱۸ سال به بالا باشید و خارج از ایالت اوکلاهاما ساکن باشید. همچنین داشتن ویزای کار آمریکا نیز الزامی است.

۲- اوزارکس- آرکانزاس

این شهر شمال غربی به ۱۰۰ ایده برتر کارآفرینی در حوزه علم، مهندسی و ریاضیات ۱۰ هزار دلار پرداخت می کند. برای واجد شرایط بودن در این برنامه باید حداقل ۲۴ سال سن داشت و کار تمام وقت راه اندازی کرد داشتن ویزای کار یا شهروندی یا اقامت دایم آمریکا و همچنین حداقل دو سال سابقه کاری نیز از دیگر شروط این برنامه است.

۳- ساوانا- جورجیا

اگر در جورجیا ساکن هستید و در حوزه مراقبت های درمانی، هوافضا یا تولیدات پیشرفته فعالیت دارید پس از نقل مکان به چاتهام کانتی ۲۰۰۰ دلار دریافت خواهید کرد.

۴- توپکا- کانزاس

به افرادی که پس از یافتن شغل به این شهر مهاجرت کنند ۱۰ هزار دلار هزینه رهن و ۱۵ هزار دلار کمک هزینه خرید خانه داده می شود. شغل باید تمام وقت و فرد اجازه کار در آمریکا را داشته باشد.

۵- نیوتون- ایوا

این برنامه به افرادی که مهاجرت شغلی داشته باشند کمک هزینه خرید مسکن معادل ۵۰۰۰ دلار برای خرید خانه بین ۱۰۰ هزار تا ۱۸۰ هزار دلار و کمک هزینه ۱۰ هزار دلاری برای خرید خانه به قیمت بالای ۱۸۰ هزار دلار می پردازد.

۶- همیلتون- اوهایو

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی، ریاضی و علوم پایه که پیشنهاد شغلی تمام وقت در این ایالت دریافت کنند تا ۱۰ هزار دلار کمک هزینه دریافت می کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • یو اس فقط
    0

    مملکت گل و بلبل به آمریکا میگن

  • کاربر ناشناس
    0

    امروزوفرداهست که جوانان بیکارایران الفرارآمریکا بهترین راه بدون زجر

  • ناشناس
    0

    پسر منم لیسانس مهندسی هوا فضا داره بیکاره کاش میتونست میرفت فنا شد

  • ازادی وطن
    0

    بازچه نقشه ای درسرداریددیروزفرارمغزها امروزفرارنیروی انسانی برواین دام برمرغ دگرنه توکودکان مهاجررا ازخانوادهان دورمیکنی بازچه نقشه ای دارید زمان برده داری تمام ماخودمون ثروتمندترشما هستم دورنیست رفاه واسایش مردم وطنم فقط شما برویداونورجوب بایستید چرخه اقتصادمان حرکت خواهد کرد ایرانی برده نیست ایران پرازثروت است

  • ازادی وطن
    0

    ایرانی برده نیست که نیروی کارشماباشه پرچم ما بالاست خودمون ثروتمنیم چرخه اقتصادمون راه اندازی خواهد شد برو این دام برمرغ دگرنی

  • ازادی وطن
    0

    بنده های خدا داره عرق وتعصب را به وطن را محک میزنه بازی نخورید میخوادبگه حزب بادی دیروز مگفتن انتقام امروزطالب عمله گی درامریکا هستن سرتو بگیربالاهم وطن بگونه

  • ،
    0

    این یک خبر است یا درج آگهی! نحوه چینش خبر فوری طوری است که بیشتر شکل آگهی تبلیغاتی دارد. بعد از مدتی که عده ای به امریکا مهاجرت کردند خود شما و برخی سایت ها خبری فریاد وااسفا سرمی دهید و از فرار مغزها و مهاجرت عده ای از جوانان به امریکا سر می دهید!!!

  • ایرانی
    0

    همه کس را نمیدن هرکه بتونه اختلاس کنه ببره ازآن پوله کمی بهش میدن

  • علی
    0

    چند شهر هم هست در ایران االبته کاری به مدرک ندارن لیسانس باشی یا سیکل. حقوق. بر اساس قانون کار قراداد .براساس قانون شرکت مزایا.اگر یکسال تمام تو شرکت مشغول باشی عیدیو حتما بعد میدن یه قانون دیگه هم داره. سرتو بنداز پایین کارتو بکن

  • یه کارگر
    0

    ما هم اینجا کار میکنیم ولی بهمون حقوق نمیدن!!! نهایتش برای یه هفته!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها