بازگشایی مسیر ۱۵۰ روستای کردستان/ گردنه تته تا فصل بهار مسدود شد

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی به ۱۵۰ روستای گرفتار در برف استان بازگشایی شد.

بازگشایی مسیر ۱۵۰ روستای کردستان/ گردنه تته تا فصل بهار مسدود شد

دانش زندی اظهار کرد: پس از بارش‌های سنگین روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد مسدود شدن مسیر دسترسی روستاهای نواحی شمالی استان بودیم که خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی به ۱۵۰ روستای گرفتار در برف بازگشایی شد.

وی افزود: برای بازگشایی مسیرهای روستایی شمال استان ۳۲ نفر از راهداران با استفاده از ۲۹ ماشین راهداری اقدام به برف روبی هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند کردند.

زندی از بازگشایی تمامی محورهای اصلی و فرعی استان خبر داد و گفت: ۱۶۲ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۱۹ دستگاه ماشین آلات اقدام به برف روبی ۳ هزار و ۹۶۸ کیلومتر باند در محورهای اصلی و فرعی کردند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اعلام کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۶۱ خودرو سواری گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند و تعدادی از مسافران نیز در راهدارخانه‌های سطح استان اسکان داده شدند.

زندی افزود: تنها مسیر فرعی مسدود شده استان گردنه تته و مسیر ارتباطی سروآباد- پاوه است که هر سال به دلیل بارش سنگین برف در این ایام مسدود شده و به دلیل ریزش‌های سنگین تا فصل بهار بازگشایی نخواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها