عضو هیات رئیسه مجلس:

شیک پوش‌های پشت میز مذاکره قاتل شهید فخری زاده هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشور تاکید کرد که «نباید با قاتلان و خبر چینان مماشات کرد.»

شیک پوش‌های پشت میز مذاکره قاتل شهید فخری زاده هستند

علیرضا سلیمی در حساب توئیتر خود نسبت به ترور دانشمند هسته ای کشور واکنش نشان داد.

این نماینده مجلس در این شبکه اجتماعی نوشت: شیک پوش های پشت میز مذاکره همان تروریست قاتل دانشمندان هسته ای و سردار شهید ما هستند.

آیا می دانید نام شهید فخری زاده توسط بازرسان جاسوس سازمان انرژی اتمی به موساد داده شد؟!

چرا باید با قاتلان و خبر چینان آنان مماشات کرد؟!!!

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • کاربر ناشناس
    0

    نمک ازاسراییل ونمکدان ایرانی

  • مجتبی
    0

    چرا همتون رک و راست حرف نمیزنید ؟ همش با رمز و اشاره حرفتونا به خورد مردم میدید و استاد از آب گل آلود ماهی گرفتنید

  • ۷تت
    0

    مرگ.برشماها.لعنت.بر.شماها

    نظرات شما -
    • قربانی
      0

      شما که میگفتید شعار مرگ بر... پوپولیستهی و بده

  • کاربر ناشناس
    0

    شاید مماشات کاران از ترور این عزیزان ناراحت نیستن

  • ص
    0

    بزودی انشالله شاهد محاکمه شیک پوشانی که امنیت و معیشت کشور و مردم را نشانه گرفته اند خواهیم بود..آقای رئیسی یا علی مدد..

  • محمد
    0

    خدامارو از شرشماها راحت کنه خودش

  • دقت كنيم
    0

    اتفاقاً تنها كساني كه پشت ميز مذاكره نيستند دشمنان ما هستند . با مذاكره دشمن ويران است اسرائيل مي سوزد عربستان سكته مي كند بحريم دق مي كند.... پس دشمنان با شهادت اتمي مي خواهند نگذارند ما برنده شيم چون مذاكره فقط يك برد دارد برد ايران . حال شما چي دوست داريد ما در دام اسرائيل بيفتيم شما دوست داريد احساسي در اين شرايط كه فقط با يك حركت پيروزيم عمل كنيم . شما نه كرايه داري نه گشنه نه مشكل اشتغال فرزند نه ماشين تو آب تو دلت تكان نمي خوره انوقت داري صبر و مقاومت ملت كه رهبري فرمودند را پوچ مي كني . نفت به آتش دشمن مي ريزي بهتره بگذاريد مقامات تصميم و ما اجرا كنيم . لطفاً نسنجيده در اين شرايط سخن نگويم چرا كه هدف دشمن همين است مذاكره و برجام پلاس را نساختيم خراب كنند . سكوت هم نوعي تفكر است . شما مرد باش ناني برسان آبي برسان چراغي روشن كن

  • ابو مهدی
    0

    از کجا که ترور کار شما کثیف پوشها نباشه!!!

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      ابومهدی جان به نکته خوبی اشاره کردیدایجادالتهاب وکشیدن کشوربه جنگ

  • دوست دار ایرانی
    0

    خواهشا کوتاه بیا وتهمت نزن مسلمون ظاهری

  • بهار
    0

    آنوقت کی در ۴۰ سال گذشتهکمسئول فلاکت مردم ایران ایت ، یکی مثل سلیمی .

  • مسعود
    0

    حاج آقا رئیسی الان زمانی است که باید زیر مجموعه شما وسربازان گمنام امام زمان با هماهنگی دنبال نفوذی ها بروند مطمن ترور شهید والا مقام فخری زاده کار نفوذی ها در د ولت است همه همت خود را گذاشته تا ملت را از نظام دل سر د کنند فشار اقتصادی وفشل بودن دولت وحالا هم داغ دار کردن ملت حاج آقا رئیس حاج آقای علوی دل رهبری را به درد آوردند دل وریشه شان را آتش بزنید یاعلی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      آدرس خودت رابده آقامسعودظاهرااطلاعات خوبی داری اگرنه که داری اتهام بزرگی می زنی درهردوصورت حا ج آقارئیسی وعلوی بایدازخودتوشروع کنن.

    • کاربر ناشناس
      0

      ازمن شروع کنند طلا که پاک است ‌چه منت به خاک

  • رحمانی
    0

    جناب سلیمی ۵ نفر از برجسته ترین دانشمندان هسته ای قبل ازاین دولت شیک پوش و پشت میز نشین توسط همین اسرائیل جنایتکار ودر زمان دولت مورد وثوق شما به اصطلاح اصول گرایان تمامیت خواه یعنی ان معجزه هزاره سوم یا همان احمدی نژاد ودر دوره ای که اقایان مصلحی و اژه ای اصولگرا وزیر اطلاعات بودند به شهادت رسیدند بنابراین بنا به استدلال بی محتوای شما ، پس کارگزاران ان دولت قطعا ویقینا قاتل ان شهدا هستند ؟ اگر برای این استدلال پاسخی نداری پس لطفا حرف مفت نزن .

  • اسدی
    0

    جالبه این نماینده انقدر ازدنیا بی اطلاع است که می گوید نام شهید فخری زاده توسط این تیم هسته ای به اسرائیل داده شده در صورتی که نام شهید فخری زاده در دوره ریاست احمدی نژاد توسط امریکا وشورای امنیت به عنوان دانشمند هسته ای مرتبط با برنامه هسته ای ایران در لیست تحریم قرار گرفت واتفاقا با اتمام مدت تحریم شورای امنیت در چندروز قبل نام وی هم باید از لیست تحریم ها حذف می شد. حرف مفت زدن که هزینه نداره پس هرچه می خواهی بگو ولی قطعا به پل صراط خواهی رسید .

  • بی خبر
    0

    اتفاقااسرائیل هم میدونه هرکاری توی کشورماانجام بده آدمهایی مثل علیرضاسلیمی بجای اینکه انگشت اتهام رابطرف امریکاواسرائیل وعربستان ببرن بطرف مخالفین حزبی وسیاسیشون می برن واونهارامتهم میکنن ودنبال تبلیغات انتخاباتی خودشان هستن.

  • کم سوادبی اطلاع
    0

    آمدن بایدن دلواپسان بین المللی وداخلی را نگران کرده است. رئیس جمهور آینده آمریکا وعده بازگشت به توافق هسته ای را داده است و دلواپسان داخلی نیز به خاطر انتخابات 1400 نیز از احیا برجام واهمه دارند. دلواپسان بین المللی در روزهای اخر دولت ترامپ قصد دارند که مانع از احیای توافق هسته ای شوند چراکه اسرائیل با همکاری عربستان و دلارهای نفتی سعودی تمام تلاش خود را کردند که دولت ترامپ از این توافق خارج شود حال با امدن دولت بایدن آنها سعی دارند که باردیگر مانع از ورود آمریکا به برجام شوند. به این علت که خروج ترامپ از برجام سبب شد که ایران از فروش نفت محروم شود و فشار حداکثری قدرت گرفتن عربستان واسرائیل را به همراه داشت. دلواپسان داخلی نیز از مذاکره مجدد با دولت بایدن با ایران حول پرونده توافق هسته ای نیز واهمه دارند به این علت که ممکن است برگ های انتخاباتی 1400 بار دیگر به سمت اعتدالگرایان و اصلاحطلبان برگردد. هر دو طرف داخلی و خارجی به اهمیت و خوبی این توافق واقف هستند اما نفع بر این است که برجام احیا نشود.به همین علت ترورهای دوره دولت هشتم و نهم بار دیگر احیا شده است و ممکن است تا روی کار امدن دولت جدید آمریکا شاهد این دست از خرابکاری ها و ترورها باشیم.

  • دلباز
    0

    خدا یه عقلی به اولادت بده، از خودت گذشته. پیرزن های ته روستاهای استان ما هم میدونن ترور کار کیه اونوقت نماینده مردم در پایتخت دنبال نخود سیاه میگرده، آخ از این نماینده گرانسنگ،باید هم پای مرغ گرونتر از خود مرغ شود

  • محمد
    0

    الان شلخته توازشیک پوشی مذاکره کننده هاناراحتی یابه نتیجه رسیدن مذاکره وگرنه تروروتروریست درایران ازفردای پیروزی انقلاب درایران شروع شده ابتداتوسط گروه تندرویی مثل گروه فرقان ومنافقین وتاامروزادامه داره وربطی هم به مذاکرکننده های شیک پوش نداره فرض کن یه روزی برای مذاکره بجای آقای دکترولایتی یادکترظریف ودکترعراقچی مثلاشماآقای سلیمی یاکریمی قدوسی رابفرستن این بزرگترین ضربه میتونه باشه به حیثیت فرهنگی سیاسی دیپلماسی کشوربالاخره مذاکره کننده باید متعهد انقلابی فهیم باسواد شیک پوش وخوشتیپ باشه .

  • حسین
    0

    تفرقه نیندازید راهکار درست بدهید چطور انتقام سخت از شیطان صفتان و ازحیوان وحشی نتانیاهو و ترامپ سگ زرد و بن سلمان ملخ خور نوکر توالت شور ترامپ انتقام بگیریم باید راهکاری پیدا کنیم ضربه ای به دشمنان کشور بزنیم تا دنیا بفهمد ما از خون پاک شهدا مان نمی گذاریم وانتقام سخت سخت کمر شکن می گیریم انشاالله مرگ بر سه مفسد ترامپ نتانیاهو وبن سلمان

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای سلیمی اولا دیپلمات ایرانی نماینده ایران است و باید شیک پوش باشد. آراستگی و شیک پوشی نمایندگان ایران ، شان مردم شیک پوش و آراسته و با فرهنگ ایران است. حالا اگر شما بلد نیستید شیک باشید. به شیک پوشان هم حسادت نکنید. حسد خصیصه خوبی نیست. بویژه برای مرد خیلی زشت است. ثانیا دوستان شما هنوز چشم امید به اثبات تغلب در نتیجه انتخابات امریکا را دارند و برای پیروزی ترامپ دعا می کنند. دعا برای موفقیت قاتل سردار سلیمانی اگرچه با شرف و غیرت مردم غیور و مومن ایران تضاد دارد اما با منافع حزبی و اقتصادی اصولگرایانی که موفقیت خود را در بحران و تحریم ها و آشفتگی بازار و مشکلات معیشتی مردم جستجو می کنند هم خانواده و مترادف است. بنابراین ایکاش شما هم شیک پوش بودید اما برای پیروزی قاتل سردار سلیمانی دعا نمی کردید. ثالثا بعضی از همفکران و دوستان شما ترامپ را حر زمانه می دانند. برای این ننگ بزرگ چه نسخه ای دارید؟ وقتی حر زمانه سلاح در دست بگیرد چه کسانی را خواهد کشت؟ پاسخ بدهید و شرم نکنید. البته اگر با شرم آشنا باشید. رابعا اسرائیل از احمدی نژاد تشکر می کند اما دانشمندان ما را شهید می کند. حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را. خامسا شهید فخری زاده و دیگر دانشمندان ایران در سطح جهان مطرح هستند آیا سواد شما در این حد هم نیست که بدانید او را شهرت علمی اش لو داده نه تیم هسته ای.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها