رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ای کاش کاسبکاران مذاکره‬⁩ هم به اندازه دشمنان بر اهمیت مسیر شهید فخری زاده واقف بودند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع تاکید کرد: ترورناجوانمردانه ⁧‫شهید فخری زاده‬⁩ بی پاسخ نخواهد ماند.

ای کاش کاسبکاران مذاکره‬⁩ هم به اندازه دشمنان بر اهمیت مسیر شهید فخری زاده واقف بودند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت:

« ترورناجوانمردانه ⁧‫شهید فخری زاده‬⁩ بی پاسخ نخواهد ماند.خواب را بر سران خون آشام⁧‫ صهیونیسم‬⁩ حرام خواهیم کرد. ای کاش سیاسیون و ⁧‫کاسبکاران مذاکره‬⁩ هم به اندازه دشمنان بر اهمیت مسیر شهید فخری زاده در تامین و تضمین منافع ملی و حیاتی ملت واقف بودند و خطر نفوذ را جدی می دانستند.»

‏‬⁩وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد:« بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دبز
    0

    بهانه دستتون نیفته ملت از گرونی کمرشون خم شده خوب در همه چیز باید پیشرفت کرد مخصوثا اقتصادی

  • کاربر ناشناس
    0

    شعارگوش مردم پره مردعمل وصادق باشیدنه مزه شکرخوردن حیف ازخون شهداکه اخلاسگران ومنافقین زیرپاگزاشتنند

  • مسعود
    0

    عامل ترور همان کسانی هستن که عامل فشار اقتصادی به ملت است نفوذی ها در دولت ناتوان ازسربازان گمنام امام زمان استدعا دارم داغ دلمان را با شناسایی ودستگیری این جانیان التیام دهند خدا یارتان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها