کمک مالی ۳۵۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته

بنا به درخواست فدراسیون کاراته و به منظور پیشبرد برنامه‌های المپیکی کاراته‌کاران، کمیته ملی المپیک کمک مالی ویژه‌ای به این فدراسیون خواهد داشت.

کمک مالی ۳۵۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته

فدراسیون کاراته همچون ۴۶ فدراسیون دیگر تاکنون ۷۵ درصد بودجه مصوب سال جاری خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کرده است با این حال مسئولان این رشته برای پیگیری برنامه‌های المپیکی خود متقاضی حمایت مالی ویژه‌تری از این کمیته شده‌اند.

درخواست فدراسیون کاراته برای در این زمینه مورد تایید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک قرار گرفته و بر همین مبنا مراحل اداری آن در دستور کار قرار گرفته است. قرار است کمیته ملی المپیک مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به فدراسیون کاراته کمک مالی داشته باشد. این بودجه خارج از اعتبار مصوب ۹۹ کاراته در اختیار اهالی این رشته قرار می‌گیرد.

کاراته برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو توسط سهمیه بهمن عسگری، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار و سجاد گنج زاده صاحب سهمیه شده است. این بازی‌ها مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کشتی و بسکتبال دو رشته دیگری هستند که برای المپیک توکیو کسب سهمیه کرده‌اند. بر اساس درخواست‌های مطرح شده، کمیته ملی المپیک هفته گذشته به این دو فدراسیون هم کمک‌های مالی خارج از بودجه مصوب آنها داشت.

۴۵۰ و ۴۰۰ میلیون تومان میزان بودجه تخصیصی است که از طرف کمیته ملی المپیک به ترتیب در اختیار فدراسیون‌های کشتی و بسکتبال قرار گرفت.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها