رییس پلیس راه یزد:

بیشتر جاده ‌های استان یزد لغزنده است

رییس پلیس راه یزد گفت: بر اثر بارندگی‌ جمعه شب و ادامه آن که هم اکنون ادامه دارد، سطح بیشتر جاده‌های منتهی به حوزه اسنحفاظی استان لغزنده است و از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث احتیاط کنند.

بیشتر جاده ‌های استان یزد لغزنده است

سرهنگ سیدعلی آسیایی روز شنبه افزود: رانندگان برای جلوگیری از حوادث احتمالی در طول مسیر نسبت به رعایت فاصله‌ طولی، سرعت مجاز و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی جاده‌های استان روان است از رانندگان خواست همکاری لازم را همانند گذشته با ماموران پلیس راه در حوزه استحفاظی یزد داشته باشند.

هرچند هواشناسی میزان بارندگی شب گذشته استان را اعلام نکرد اما بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز، افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات و نیمه غربی استان گاهی رگبار باران پیش‌بینی می‌شود

یزد در مسیر استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن ۹۰ تا ۱۱۰ میلی‌متر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها