مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

واحدهای تولیدی پنج شهرستان استان مرکزی حقوق معوق ندارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: واحدهای تولیدی پنج شهرستان این استان حقوق معوق ندارند و در سال جهش تولید فعالیت اقتصادی در آن‌ها جریان دارد.

واحدهای تولیدی پنج شهرستان استان مرکزی حقوق معوق ندارند

محمد تقی آبایی هزاوه روز شنبه افزود: این شهرستان‌ها شامل آشتیان، خنداب، دلیجان، کمیجان و محلات است که کارگران آن‌ها حقوق خود را به موقع دریافت می‌کنند و مشکل خاصی در این مناطق وجود ندارد.‌
وی بیان کرد: شمار بنگاه‌های اقتصادی دارای حقوق معوق استان مرکزی تا پایان آبان‌ماه امسال به ۲۴ واحد رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۹ درصدی همراه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز تا پایان آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۸۰ درصد کاهش یافته است و از چهار هزار و ۸۶۴ نفر در سال ۹۸ به یک‌هزار و سه نفر در سال جاری رسیده است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: شمار ماه‌های حقوق معوق نیز در استان مرکزی در شهرستان‌های اراک، تفرش، خمین، زرندیه، ساوه، شازند و فراهان نیز با کاهش ۴۶ درصدی همراه است
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

استان مرکزی با ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی و صنعتی به عنوان قطب دوم صنایع مادرتخصصی و قطب چهارم صنعت کشور شهرت دارد و رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی ایران را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها