مدل پالتو دخترانه جدید لاکچری ۲۰۲۰

اگر می‌خواهید جدیدترین مدل پالتو دخترانه ژورنالی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را بشناسید، کافی است نگاهی به این مقاله بیندازید تا خرید ساده‌ و به‌روزتری را تجربه کنید.

مدل پالتو دخترانه جدید لاکچری ۲۰۲۰

اگر می‌خواهید با ترند پالتو دخترانه و زنانه امسال پاییز و زمستان آشنا شوید، کافی است نگاهی به مد و فشن سال‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ میلادی بیندازید. در دهه ۷۰ میلادی، پالتو زنانه بلند توجه بسیاری را در زمستان آن سال‌ها جلب می‌کرد. این مدل پالتو بلند دخترانه امسال نیز یکی از ترندهای اصلی زمستان ۲۰۲۱ است.

دهه ۸۰ میلادی، به دهه لباس‌های براق و درخشان معروف است. در آن دهه پالتو دخترانه چرم یکی از استایل‌های جوان پسند و جذابی بود که امسال نیز مدل پالتو چرم زنانه در اولین ردیف ترند زمستان امسال قرار دارد.

اگر می‌خواهید با لباس‌های دهه ۹۰ میلادی آشنا شوید، کافی است نگاهی به لباس‌های ریچل گرین در سریال فرندز بیندازید. امسال نیز پالتو دخترانه طرح‌دار، همچون پالتو چهارخانه و پلنگی بسیار طرفدار دارد که در این روزها نیز پرفروش است.

۱- مدل پالتو دخترانه بلند

در چند سال اخیر، مانتوی بلند جای مانتو کوتاه را گرفت و برخلاف تصور بسیاری حتی مدل‌های جذاب‌تری نیز در بر داشت. مدل پالتو دخترانه بلند نیز یکی از ترندهای اصلی امسال زمستان است که رنگ طوسی، کاراملی، شتری و کرم پرفروش‌تر از مدل‌های دیگر است.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید به یقه پالتو زنانه توجه کنید. امسال یقه بزرگ، جایگزین یقه گرد شده است که با پلیور زنانه یقه گرد به سادگی ست می‌شود. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید خرید پالتو بلند دخترانه را تجربه کنید، حتماً به اندازه آستین‌های آن دقت کنید تا بلندتر از دستانتان نباشد.

شما می‌توانید پالتو بلند دخترانه را با بوت بلند، کیف دوشی و شال طرح‌دار ست کنید، چرا که معمولاً این مدل پالتوها ساده هستند و بهتر است آن را با شال یا روسری طرح‌دار به تن کنید تا ظاهرتان یکنواخت نشود.

۲- مدل پالتو دخترانه چهارخانه

اگر امسال نگاهی به عکس‌های ژورنال یا مزون‌ها بیندازید، متوجه می‌شوید که پارچه چهارخانه یا شطرنجی بازار را پر کرده است. پالتو دخترانه چهارخانه سفید و مشکی نیز یکی از مدل‌های پر فروش در ایران است که به نظر می‌رسد در پاییز و زمستان امسال در تن بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه دیده شود.

شما می‌توانید پالتو چهارخانه دخترانه را به همراه شلوار چرم زنانه ست کنید. شلوار چرم زنانه در طرح دم‌پا گشاد و جذب توجه بسیاری از استایلیست‌های معروف دنیا را به خود جلب کرده است و شما می‌توانید این مدل پالتو دخترانه را همراه با شلوار چرم ست کنید و استایل خاصی را تجربه نمایید.

۳- مدل پالتو دخترانه خزدار

اگرچه مدل پالتو دخترانه خزدار در دو سال گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما امسال نیز در گروه مدل لباس زنانه خاص قرار دارد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک استایل خاص و متفاوت را تجربه کنید، خرید پالتو خزدار دخترانه را فراموش نکنید.

شما می‌توانید این مدل پالتو را به همراه نیم بوت پاشنه بلند و کیف دستی چرم زنانه ست کنید. همچنین استفاده از اکسسوری همچون عینک آفتابی زنانه همچون مدل گربه‌ای یا مستطیلی نیز استایل شما را کامل و جذاب می‌کند.

۴- مدل پالتو دخترانه چرم

پاییز و زمستان امسال، شاهد فروش بالای شلوار و پالتو چرم زنانه خواهید بود. این مدل لباس زنانه که از لباس‌های دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است، ظاهری بسیار فاخر و چشمگیر دارد و استایل شما را متفاوت و مدرن خواهد کرد.

در صورتی که خرید پالتو چرم دخترانه در پاییز و زمستان امسال در اولویت شما قرار دارد، توصیه می‌کنیم آن را به همراه شلوار کتان زنانه دم‌پا گشاد یا شلوار پارچه‌ای پاکتی ست کنید. همچنین کیف دستی پارچه‌ای انتخاب مناسب‌تری برای این مدل پالتو چرم زنانه دخترانه خواهد بود.

۵- مدل پالتو دخترانه پلنگی

اگر می‌خواهید یک پالتو دخترانه شیک و جدید تهیه کنید، در خرید پالتو دخترانه پلنگی تردید نکنید. این مدل پالتو ظاهری بسیار جذاب دارد که توجه خانم‌های سخت پسند و مدرن را به خود جلب می‌کند.

اگر به مدل پالتو پلنگی زنانه علاقه دارید، شما می‌توانید آن را به همراه بلوز یقه اسکی زنانه سفید و شلوار چرم زنانه جذب مشکی ست کنید. همچنین رنگ سبز تیره، قهوه‌ای و کرم نیز با مدل پالتو پلنگی دخترانه به سادگی ترکیب می‌شود.

۶- مدل پالتو تدی دخترانه

پالتو تدی دخترانه به در دنیا به نام Teddy Bear یا خرس عروسکی مشهور است، بافت بسیار نرمی دارد و گرمای آن بسیار قابل توجه است. این مدل پالتو دخترانه پشمی مناسب خانم‌هایی است که به استایل رسمی و کژوال علاقه دارند.

به بیان دیگر شما می‌توانید این مدل پالتو اسپرت زنانه را همراه با هودی دخترانه یا پلیور مجلسی ست کنید که هر دو انتخاب جذابی خواهند بود. همچنین شما می‌توانید این مدل پالتو تدی دخترانه را همراه با شلوار جین مام استایل و کفش کتانی زنانه ست کنید.

۷- مدل پالتو دخترانه جدید

سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ سال لباس چرم است. اگر می‌خواهید پالتو دخترانه جدید تهیه کنید، بهتر است سراغ مدل پالتو چرم یا پالتوهای تلفیقی بروید. این مدل پالتو چرم، همراه با خز طراحی شده که مدل اُور سایز یا سایز بزرگ دارد که هر خانمی با هر سایزی می‌تواند آن را به تن کند.

در صورتی که می‌خواهید استایل خود را با این مدل پالتو دخترانه جدید کاملاً کنید، خرید شلوار جین راسته زنانه، نیم بوت و کیف دستی را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل پالتو زنانه جدید، بهترین و خاص‌ترین انتخاب برای امسال پاییز و زمستان خواهد بود.

۸- مدل پالتو شنلی دخترانه

پالتو شنلی یکی از مدل پالتو شیک برای استایل دخترانه است. این مدل پالتو انتخاب مناسبی برای دخترانه نوجوان و خانم‌های جوانی خواهد بود که به استایل مدرن و زیبا علاقه دارند. این مدل پالتو از پارچه فوتر، کتان، چرم و… تهیه می‌شود که انتخاب جنس آن بر عهده خودتان خواهد بود.

در صورتی که می‌خواهید خرید پالتو شنلی دخترانه را تجربه کنید، شومیز مجلسی یا پلیور، شلوار جذب کتان زنانه و بوت بلند انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین شما می‌توانید کیف و کفشتان را ست کنید تا استایل زمستانی‌تان جذاب‌تر شود.

۹- پانچ دخترانه

پانچ دخترانه، یک لباس گرم و جذاب برای فصل سرد خواهد بود. اگرچه این مدل لباس زنانه در گروه ترند امسال قرار ندارد، اما شما می‌توانید استایل متفاوت از دیگران همراه با پانچ دخترانه تجربه کنید.

پانچ دخترانه در دو مدل جلو بسته و مدل شالی به فروش می‌رسد که شما می‌توانید پانچ شالی را در هر مدلی که به آن علاقه دارید، به تن کنید. این مدل لباس زمستانه زنانه، باعث می‌شود که خلاقیت بیشتری در ترکیب لباس‌هایتان داشته باشید.

۱۰- مدل پالتو دخترانه شیک و ساده

برخی از خانم‌ها، مدل پالتو شیک و ساده دخترانه را به هر نوع مدل پالتویی ترجیح می‌دهند. در واقع خرید این مدل پالتو زنانه بسیار ساده‌تر است و همیشه در عین سادگی، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

از مزیت خرید پالتو شیک و ساده دخترانه می‌توان به ست شدن ساده لباس‌ها اشاره کرد. یعنی شما می‌توانید هر مدل کفش، کیف و لباسی را با آن ست کنید. با این حال توجه داشته باشید که امسال رنگ سبز، شتری و سفید، بیشتر از رنگ‌های دیگر طرفدار دارد.

منبع: بانی مگ

44

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها