۷ رنگ که می‌توانید با رنگ قرمز ست کنید و یک استایل بی‌نقص داشته باشید

رنگ قرمز یکی از جسورانه‌ترین و مهیج‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید از آن در استایل‌های مختلف استفاده کنید. اما چالش بزرگ در انتخاب رنگ قرمز برای استایل، ست کردن آن با رنگ‌هایی است که به خوبی در کنار هم کار کنند.

۷ رنگ که می‌توانید با رنگ قرمز ست کنید و یک استایل بی‌نقص داشته باشید

سیاه و سفید برای ست شدن با تقریبا همه‌ی رنگ‌های انتخاب مطمئنی هستند، اما رنگ‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید ماهرانه آنها را با قرمز ست کنید. در این مطلب از مجله‌ی دیجی‌استایل به شما هفت رنگ خاص را پیشنهاد می‌دهیم که در ترکیب با قرمز، موفق‌ترین و زیباترین استایل را ایجاد می‌کنند. بنابراین از سیاه و سفید فاصله بگیرید (حداقل هر چند وقت یک بار) و رنگ‌های زیر را در استایل‌تان امتحان کنید.

۱. خردلی

پیشنهاد اول احتمالا غافلگیر‌تان کند. رنگ خردلی در ترکیب با رنگ قرمز این استایل چشمگیر و متفاوت ایجاد می‌کند. خردلی و قرمز دو رنگ گرم هستند که در کنار هم به خوبی قرار می‌گیرند.

۲. صورتی

صورتی و قرمز ترکیب محبوبی در دنیای مد است. با توجه به اینکه هر دوی این رنگ‌ها از یک خانواده‌ی رنگی هستند، ست کردن آن‌ها با هم تقریبا همیشه به نتیجه‌ی خوبی می‌رسد.

۳. نقره‌ای

نقره‌ای شاید رنگی عجیب و غیر منتظره برای ست کردن با قرمز باشد؛ اما رنگ سرد و تقریبا خنثی آن در کنار رنگ قرمز زنده و گرم، یک استایل متعادل و حرفه‌ای و صد البته شیک ایجاد می‌کند.

۴. شتری

اگر به دنبال گزینه‌ای خنثی به غیر از سیاه برای ست کردن با قرمز هستید، رنگ شتری را انتخاب کنید. ترکیب شتری با قرمز، ظاهر استایل شما را گران‌قیمت نشان می‌دهد و همیشه استایلی برنده خواهد بود.

۵. آبی روشن

شاید به نظرتان برسد که چنین ترکیبی غیرممکن است؛ اما دنیای مد پر از غافلگیری است. یک لباس آبی روشن را با لباسی قرمز ست کنید و تا از نتیجه‌ی کار شگفت‌زده شوید.

۶. سبز ارتشی

سبز ارتشی رنگ کم ریسک و امن دیگری است که می‌توانید آن را قرمز ست کنید. سبز ارتشی تقریبا رنگ خنثایی است که در کنار قرمز گرم و شاخص، یک استایل شیک و حرفه‌ای برای شما ایجاد می‌کند.
۷. خاکستری

رنگ خاکستریهم مانند نقره‌ای، باعث می‌شود که رنگ قرمز در استایل شما بیشتر به چشم بیاید و مرکز توجه قرار گیرد. به هرحال همه می‌دانیم که خاکستری در ترکیب با هر رنگ دیگری به بهترین شکل ظاهر می‌شود و انتخاب خوبی برای استایل‌های رسمی و شیک است.

منبع: مجله دیجی استایل

44

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها