فال روزانه جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید فکرهای بکر زیادی به ذهن‌تان می‌رسد، به این فکرها جامه عمل بپوشانید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. در ماه آذر که با تولدتان آغاز شده یکی از دوستان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند. پای صحبت‌های این دوست بنشینید و به ایشان ثابت نمایید که سنگ صبور قابل اطمینانی برای وی هستید. دی ماه امسال پولی به دست شما می‌رسد و دغدغه‌های مالی‌تان کاهش پیدا خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که این شرایط موقتی است و اجازه ندهید ثبات مالی‌تان با کم‌کاری و سهل‌انگاری به خطر بیفتد. در ماه‌های اسفند و فروردین که در پیش‌رو دارید انگیزه خود را از دست می‌دهید و احساس کسالت خواهید داشت. در این شرایط با بودن در کنار دوستان و اعضای خانواده جلوی خستگی و افسردگی را بگیرید و از هم‌صبحتی با اهل منزل انرژی کسب کنید. مرداد سال آینده زمانی است که زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. در ماه مهر سالی که از راه می‌رسد با دستاوردی چشمگیر روبرو خواهید شد. سال تولدتان را با عشق و صفا به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای کار کنید تا به یکی از سال‌های درخشان زندگی‌تان تبدیل شود.

فروردین

با استراحت و تفریح خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. فرصتی برای ابراز عشق‌و‌محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. اوضاع در محل کار یا منزل بر وفق مراد پیش‌ می‌رود. انسان مهربانی هستید و همیشه به کمک به دیگران فکر می‌کنید، اما در این کار زیاده‌روی می‌کنید و گاهی اواقات به‌رغم اینکه اطرافیان نیازی به کمک شما ندارند به اصرار می‌خواهید به آنها کمک کنید. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان به این فکر باشند که شما به جای کمک، قصد فضولی در زندگی آنها را دارید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح نیست و در اولین فرصت این اخلاق را کنار بگذارید.

اردیبهشت

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

خرداد

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل همسر یا عشق‌زندگی‌تان تکان نخورد. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند.

تیر

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت. قدر لحظه‌‌های زندگی خود را بدانید و تا می‌توانید عاشقی کنید. روزی سرشار از نشاط و شادکامی و خبرهای خوش انتظار شما را می‌کشد. کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌س‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید، امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیب‌تان خواهد کرد. تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید و برای اتخاذ تصمیم‌های مهم حسابی حواس‌تان را جمع کنید.

مرداد

روز حساسی را در پیش دارید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. به جلسه‌کاری یا مراسم مهمی دعوت هستید، در این مراسم نکته‌های بسیار جالبی برای افزایش مهارت‌های شما مطرح می‌شود، این نکته‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر از نکته‌هایی که امروز فرا گرفته‌اید کمک بگیرید. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. آتش عشق در وجود همسر یا عشق‌زندگی‌تان زبانه می‌کشد و روزی عاشقانه را در پیش دارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در کنار عشق‌زندگي‌تان عشقی گرم و پر حرارت را تجربه کنید.

شهریور

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. انسان هنرمندی هستید و امروز فرصت‌های مناسبی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.

مهر

علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و مواظب باشید این روحیه زمینه انزوای شما را فراهم نکند. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. مهمان‌‌ناخوانده‌ای در راه منزل شما است.

آبان

برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. یکی از اعضای خانواده امروز اصرار می‌کند که قسمتی از وقت خود را به ایشان اختصاص دهید. قرار است برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.

آذر

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بی‌پاسخ نگذارید.

دی

با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت خواهد شد. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوست‌تان دارد.

بهمن

مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. زندگی را فدای کار نکنید و بیشتر در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان حضور داشته باشید.

اسفند

کارها را به لطف انرژی و نشاطی که دارید سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. تاکنون عاشق نشده‌اید اما امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در دام عشق گرفتار خواهید شد. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حساب‌و‌کتاب زمان از دست‌تان در برود و حسابی وقت‌کشی کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهدی فکوری
    0

    اینا که نوشتید همش یه مشت حرفای بی سر وته هستش که شانسی سر هم میکنید. گول زدن مردم کار زشتی است. به اعتماد مردم خیانت نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها