رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد:

عرضه گوشت گوسفندی به قیمت 115 تا 120 هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: نرخ هر کیلو شقه گوسفندی 120 هزار تومان اعلام شده است.

عرضه گوشت گوسفندی به قیمت 115 تا 120 هزار تومان

علی اصغر ملکی با اشاره به اینکه بازار گوشت رونقی ندارد، اظهار کرد: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه بسته به کیفیت ۱۰۵ تا ۱۰۸ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود‌.

وی افزود: با توجه به تعطیلی ۲ هفته و تعطیلی صنوف از ساعت ۸ شب به بعد، بازار رونق چندانی ندارد.

ملکی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به نوسان نرخ نهاده های دامی، دامداران نسبت به این موضوع انتقاداتی دارند و بدیهی است که گرانی خوراک در نرخ تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد.

تعطیلی صونف بر میزان خرید تاثیر گذاشت
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: بنابر تجربه سنوات گذشته در ۴ تا ۵ روز نخست ماه، خانوارها مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری می کنند، اما تعطیلی اکثر صنوف و عدم درآمد بر میزان خرید تاثیر گذاشته است.

نشتی قاچاق دام از سمت مرزهای غربی
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پایان درباره آخرین وضعیت قاچاق دام تصریح کرد: بنابر آمار قاچاق دام تا حد زیادی کنترل شده است، اما از سمت مرزهای غربی نشتی وجود دارد چرا که گاها اختلاف چندبرابری قیمت دام، کوله بران را وسوسه می کند که ۱ تا ۳ راس دام را با خود ببرند چرا که قیمت کنونی هر دام در کشور ما ۲ میلیون تومان بوده، درحالیکه عرب ها آن سوی مرزها ۸ تا ۹ میلیون تومان پول بابت دام ایرانی می دهند

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها