توزیع ۵۰ هزار سبد معیشتی بنیاد مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد با همراهی گروه‌های مردمی و جهادی تاکنون بیش از ۵۰ هزار سبد معیشتی میان محرومان استان توزیع کرده است.

توزیع ۵۰ هزار سبد معیشتی بنیاد مستضعفان در سیستان‌وبلوچستان

آرشام هنرکار صبح امروز در حاشیه بازدید از روند توزیع سبدهای معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به حاشیه‌نشینان زاهدان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نهاد در ماه‌های اخیر و در پی شیوع ویروس کرونا بیش از 50 هزار سبد معیشتی میان اقشار محروم و آسیب دیده استان توزیع کرده است.

دبیر شورای هماهنگی واحدهای استانی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان افزود: توزیع سبدهای معیشتی با استفاده از توان و ظرفیت ویژه گروه‌های مردمی و جهادی استان انجام شده که حقیقتاً از ابتدای شیوع کرونا ویروس به معنای واقعی کف میدان خدمت‌رسانی به مردم به ویژه اقشار محروم بوده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر توزیع 2000 سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به ارزش بالغ بر 600 میلیون تومان توسط گروه‌های مردمی و جهادی در حاشیه شهر زاهدان در حال انجام است و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده این گروه‌ها اطلاعات کامل مردم را در سامانه‌ای جامع ثبت می‌کنند تا بانک اطلاعاتی جامعی باشد برای هدفمند کردن اقدامات هر خیر یا مجموعه حمایتی که در آینده قصر حضور و خدمت‌رسانی در این نقاط را دارد.

هنرکار گفت: بنیاد مستضعفان در راستای رسالت رسیدگی با اقشار مستضف بلافاصله پس از شیوع کرونا ویروس با اخذ مجوز از رهبر معظم انقلاب جهت کمک به محرومان ورود کرده و تاکنون میلیاردها تومان در این راستا هزینه کرده که توزیع 8000 سبد غذایی در زاهدان، 12000 سبد در چابهار، 7000 سبد در زهک، 7000 سبد در قصرقند، 4000 سبد در دلگان، 3000 سبد در هامون، 4000 سبد در سیب و سوران، 6000 سبد در سرباز و 1000 سبد در زابل تنها بخشی از این خدمات است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و حتی بی‌شناسنامه‌های استان در ماه‌های اخیر از خدمات حمایتی بنیاد مستضعفان بهره‌مند شده‌اند، افزود: البته با توجه به محرومیت این استان و شرایط بد معیشتی حاکم بر جامعه قطعاً خدمات بنیاد پاسخگوی نیاز مردم محروم نیست اما این نهاد انقلابی به دستور رهبر معظم انقلاب با همه توان پای کار آمده تا در حد توان بتواند به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها