آزادسازی ۸۷ درصد از سواحل مازندران

استاندار مازندران با بیان این که تاکنون ۸۷ درصد سواحل استان آزاد شده است، گفت: آزادسازی باقیمانده حریم ۶۰ متری سواحل استان با جدیت تداوم دارد و امروز یک اولویت برای معاونت عمرانی استانداری است. ‎

آزادسازی ۸۷ درصد از سواحل مازندران

احمد حسین زادگان در جلسه آزادسازی سواحل مازندران با اشاره به اینکه در شهرهای ساحلی مهم ترین و اساسی ترین عنصر ظرفیت ساحل و دریا است، خاطرنشان کرد: شهرداران باید نگاه ویژه به سواحل به عنوان منبع درآمد پایدار داشته باشند. شهردارانی که به درآمد زایی در مدیریت شهری توجه نداشته باشند نمی توانند در راستای توسعه شهری گام بردارند.

حسین زادگان با اعلام این که تاکنون ۸۷ درصد سواحل استان آزاد شده است، گفت: از درصد باقیمانده، ۶ درصد آن متعلق به بخش خصوصی است که تصمیمات لازم برای آزاد سازی آن با همراهی حوزه قضایی در جلسه امروز اتخاذ شده است.

استاندار با اشاره به این که تصرفات دستگاه های دولتی نیز در حریم ۶۰ متری دریا تقلیل یافته و به ۳ درصد رسیده است و می توان گفت در این حوزه توفیقات خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: مناطق نظامی نیازمند ساز و کارهایی است که در حیطه ستاد کل نیروهای مسلح است و نقشه برداری های آن انجام شده است.

وی با اشاره به این که آزادسازی باقیمانده حریم ۶۰ متری سواحل استان با جدیت تداوم دارد و دستگاه قضایی همکاری خوبی در این راستا دارد، اظهار کرد: امروز آزادسازی سواحل یک اولویت برای معاونت عمرانی استانداری است.

استاندار مازندران اظهار کرد: شهرداری‌ها باید با پرهیز از روزمرگی و با ارائه برنامه راهبردی در راستای درآمدزایی و افزایش منابع مالی گام بردارند، آزادسازی، ساماندهی و عمران سواحل در ارزیابی شهرداران از نکات قابل توجه است که باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار مازندران با عنوان اینکه در سواحل می بایست امکان فعالیت و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم گردد، تصریح نمود: استفاده تمامی مردم از سواحل مطالبه چندین ساله است که با آزادسازی اراضی ساحلی باید این مهم‌ عملیاتی

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها