واکنش ها به درگذشت مارادونا

یزرگان فوتبال جهان و ایران نسبت به مرگ اسطوره فوتبال جهان واکنش نشان دادند.

واکنش ها به درگذشت مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین به دلیل ایست قلبی درگذشت.

پله در واکنش به فوت دیگو مارادونا گفت: از این که یکی از دوستانم را از دست دادم، ناراحت هستم. مطمئنم روزی من و دیگو در جایی بالاتر از آسمان ها با یکدیگر فوتبال بازی خواهیم کرد.

بعد از این اتفاق نیمار بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن با انتشار توییتی به این خبر واکنش نشان داد و ماردونا را اسطور خواند.

واکنش ها به درگذشت مارادونا

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال نیز با انتشار پیامی در اینستاگرام به این خبر واکنش نشان داد.

واکنش ها به درگذشت مارادونا

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هم با انتشار پیامی در اینستاگرام به این خبر واکنش نشان داد. او در اینستاگرامش نوشت: رو دستت نخواهد آمد.

واکنش ها به درگذشت مارادونا

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به خبر درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت: یک روز بسیار ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی‌ها و دنیای فوتبال. او ما را ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که با دیگو زندگی کرده‌ام را حفظ می‌کنم و به خانواده و دوستان وی تسلیت می‌گویم. در آرامش بخواب دیگو.

واکنش ها به درگذشت مارادونا

کریستیانو رونالدو در پی درگذشت دیه‌گو آرماندو مارادونا، با انتشار تصویری مشترک با او نوشت: امروز من با یک دوست خداحافظی می‌کنم و دنیا با یک نبوغ ابدی. یکی از بهترین‌ها، یک جادوگر بی‌نظیر. او خیلی زود ما را ترک کرد، اما میراثی نامحدود و یک جای خالی را بر جای گذاشت که هرگز پُر نخواهد شد. تو هیچ وقت فراموش نمی‌شوی.

همچنین ژاوی ارناندس، هافبک پیشین بارسلونا و سرمربی فعلی السد به این موضوع، اینگونه واکنش نشان داد: ممنون اسطوره جاودان و الهام‌بخش ناب فوتبال. روحت شاد.

پائولو مالدینی هم درخصوص این اتفاق نوشت: خداحافظ دیه‌گوی بزرگ. تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. روحت شاد دوست من.

گابریل باتیستوتا، دیگر اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به فوت مارادونا این متن را منتشر کرد: برای همیشه ممنون. من برای تو گریه می‌کنم و با خانواده‌ات هستم. امیدوارم روحت شاد باشد دیه‌گوی عزیز.

گابریل کالدرون حدود سه دهه قبل همبازی مارادونا در تیم ملی آرژانتین بوده و آن نسل روزهای فوق العاده ای را در تاریخ آلبی سلسته رقم زدند. حالا او نیز در صفحه توئیتر خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده است.

گابریل کالدرون نوشت: "دوستت دارم دیگو، تو را به خاطر کارهایی که با زندگی خودت کردی قضاوت نمی کنم، اما تو را برای کارهایی که برای ما کردی دوست دارم."

واکنش ها به درگذشت مارادونا

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سردار اذربایجان
    0

    خدا رحمتش کند دوران کودکی به عشق اون فوتبال می‌زدیم دهه ۶۰

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا به اسطورهای کشور خومان اینقدر اهمیت نمی دهین کل صفحات خبر فوری پر شده از فوت مارادونا چرا راجع به محمدرضا شجریان اینقدر سوت کور بودیکی شما قدر این کشور را میدانید گرچه شما برای این کشور بیگانه اید باید گورتان را گم کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها