توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در خمینی شهر

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۱۰ هزار بسته معیشتی که ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال است بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در خمینی شهر

سرهنگ محمد کریمیان اظهار کرد: هفته بسیج امسال را با شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین» شروع کرده ایم و رویکرد اصلی بسیج شهرستان خدمت گذاری به مردم است. بسیج یادگار امام راحل بوده که خدمات ارزنده ای را در ۴۰ سال گذشته به کشور و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی یکی از مهمترین برنامه های این هفته را اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: بسیج طی سه مرحله این رزمایش را اجرایی می کند. با تلاش پایگاه های بسیج و خیران شهرستان توانسته ایم تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را که هر بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳ میلیون ریال است برای توزیع میان نیازمندان تهیه کنیم.

کریمیان گفت: مراحل بسته بندی این بسته ها توسط بسیجی ها در حسینیه ثارالله در حال انجام است و فردا (پنجشنبه، ۶ آذر ماه) بین نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شدند توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی که برای بیماری کرونا وجود دارد مجبور شدیم که برنامه های تجمعی را حذف و برنامه ها را در بستر فضایی مجازی اجرایی کنیم. به جز کمک مومنانه ۲۸ جهیزیه نیز با اولویت کالای ایرانی تهیه شده که در این هفته به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

وی گفت: مرمت و بازسازی ۵۰ خانه نیازمندان به خصوص در مناطق حاشیه ای شهر در دستور کار بسیج قرار گرفته است که این مرمت ها از هفته بسیج آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کریمیان تصریح کرد: ویزیت رایگان یکی از برنامه های بسیج است که طی این طرح با بسیج جامعه پزشکان هماهنگ شده و پزشکان متخصص بسیجی به صورت رایگان خدمت دهی خواهند کرد.

از برنامه های دیگر همایش رزمندگان عرصه سلامت است که به صورت نمادین در بیمارستان ۹ دی برگزار و طی آن از کادر درمان نیز تقدیر خواهد شد. رزمایش گشت های رضویون بسیج نیز همچنان در راستای پیشگیری از سرقت اجرا می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قلندر
    0

    وقتی این بسته معیشتی به ما بسیجیهای نیازمند نمیدهند باور ش مشکل که به بقیه فقرا هم بدهید.یه بسیجی جانباز معیشتی بگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها