تردد شبانه در مشهد حدود ۸۵ درصد کاهش یافت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: تردد درون شهری شبانه در مشهد در چهارمین شب اجرای طرح منع تردد شبانه حدود ۸۵ درصد کاهش یافت.

تردد شبانه در مشهد حدود ۸۵ درصد کاهش یافت

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز چهارشنبه افزود: شب گذشته میزان همراهی مردم و کاهش ترددها در مشهد از شبهای قبل بیشتر بود که این مهم بیانگر حمایت شهروندان از این طرح برای قطع زنجیره شیوع کروناست.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیشتر ترددها مربوط به خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی و حمل بار و مسافر است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: موتورسیکلت نیز شامل اجرای طرح ممنوعیت تردد می‌شود و راکبان آنها مانند سرنشینان خودروهای شخصی در صورت تخلف از اجرای طرح، جریمه می‌شوند.

دهنوی افزود: خودروهایی که در ساعت منع تردد، اجازه تردد دارند هم نباید از سرعت مطمئنه تخطی کنند اما متاسفانه برخی خودروها با خلوت دیدن خیابانها با سرعت بالا رانندگی می‌کنند که این امر پذیرفتنی نیست و باید در هر شرایطی سرعت مطمئنه رعایت شود.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۸۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها