نظر وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن درباره ایران و برجام

جروزالم پست چاپ اسرائیل ضمن یادآوری یهودی بودن آنتونی بلینکن نوشت در فوروم Aspen Security در ماه اوت از وی درباره ایران پرسیده شد که وی ضمن حمایت از تصمیمات برجامی اوباما از موافقتنامه هسته‌ای 2015 با ایران حمایت کرد.

نظر وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن درباره ایران و برجام

بلینکن در پاسخ به این سوال که اگر وزیر خارجه شود در قبال ایران چه خواهد کرد گفت اگر ایران به پیروی دقیق از برجام بازگردد، ما نیز خواهان ادامه توافق هسته‌ای و مستحکم‌تر کردن آن خواهیم بود.

منبع: توئیت پرس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • آریا
    0

    به قول قدیمیها... سگ زرد برادر شغاله.. تماااااااااام

  • داروغه
    0

    شرایط هیج تغییر نمیکنه .رهبر دیروز گفت باید به داخل کشور امید داشته باشیم

  • محمدی
    0

    اونها میان با قول و قرارهای نیم بند وهزار دوز وکلک بهانه های دیگر سایت های هسته ای صلح آمیز مارو دو باره سیمان ریزی وپلمپ می کنن سپس یه جانور دیگه سرکار می آرن میزنه زیر تعهدات باز روز از نو ... تا اسراییل غاصب و سعود یهای تکفیری دوروور برنامه های ایران هستند واقعاً بعید است برجام نتیجه بده باید راه چاره دیگر اندبشید و با کشورهای نه چندان وابسته به آمریکا تعامل کردو به داخل کشور توجه وتکیه نمود به نظرم ممکنه اگه همه مان بخواهیم.

  • ی ط
    0

    خیلی زرنگی اول ما برگردیم بعد شما تحریم ها را ادامه دهید ! واقعا فکر میکنی بچه زرنگی بعد تحریم های موشکی........خلاصه باید گاو شیرده شد.خودتی.

  • رهگذر
    0

    شک نکن همین که یک غربزده دیگه در انتخابات ایران سر کار بیاد امریکا وعده سر خرمن میده و هیچ وقت پول های بلوکه شده را آزاد نمیکنن. بعد پیروزی آدم خودشان هم میرن سراغ بر جام موشکی. راه حل پیشروی به سمت غنی سازی با درصد بالاتر از 20 و در حجم زیاد و با ماشین های پیشرفته تر هست این یعنی کارت طلایی در مذاکره چون غربی ها فقط با این زبان آشنا هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها