توضیحات پژمانفر در گفتگو با خبر فوری:

ماجرای ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده شکایت از عباس آخوندی

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: شکایتی از آقای عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده است، این شکایت ارتباط عمده با موضوع مسکن و تخلفاتی دارد که در زمان ایشان در حوزه مسکن صورت گرفته است.

ماجرای ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده شکایت از عباس آخوندی

نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: باید موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم و توضیحات طرف مقابل را داشته باشیم تا بتوانیم با جمع بندی آن را اطلاع دهیم. موضوع بررسی می‌شود و از ایشان توضیح می‌خواهیم.

توضیحات پژمانفر را بشنوید:

76

حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    عباس آخوندی صد بار اعدام شود کم است،

  • رضا
    0

    والله به نظر من تمام دليل گروني مسكن رو بايد در اين شخص دنبال كرد.واي به حال جووني كه مي خواد خانه سازي كنه.

  • ر ابراهیمی
    0

    با سلام درتمام نقاط دنیا هر مدیری افتخارش در ساختن ودرست کردن ورساندن خیری.اخوندی وزیر وقت دردقیقه 90 که وزارت!؟ ازایشان سلب میشود مدعی است که درمسکن مهر یک اجر روی هم نگذاشته است یعنی افتخار درنساختن. گیرم اشکالاتی داشت اقای وزیر لیاقت تو دربهتر ساختن است اینها خاطیان غربگرا باید محاکمه شوند وجزای رفتارهای نکبت بارشان ببینند .این ها درپیشگاه خا وخلق وشهدا باید به سزای اعمال بدشان برسند

  • سید علی
    0

    بطور جدی و بدون هیچگونه ارفاقی ، اتفاقا با اشد مجازات به این ملعون ازخدابیخبر محاکمه و مجازاتش کنید بقول یکی از مسولین که باید فقط برای شرکتهای خصوصی و آنچنانی عباس آخوندی یک وزارتخانه راه اندازی کرد ازکجا اورده ؟ از بیت المال از رانت خواری. خداوند حق مظلوم از با بدترین شکل از گلوی این خونخواران بیرون بکشه

  • ناشناس
    0

    هر طرحی خالی از اشکال وایراد نیست بخصوص مسکن مهر ولی این سبب نمیشود که منافع حاصل از آن نیز که بسیار زیاد بود فراموش وطرح متوقف شود.اصولا یک وزیر ومدیران مربوطه وظیفشان رفع اشکالات و موانع طرح است نه سرکوب آن به دلیل مشکلاتش ،که درآن صورت باعث نابودی طرح میگردد .حال آخوندی مسکن مهر را قبول نداشت یک طرح بهتر جایگزین میکرد که نکرد وهمه چیز را تخته کرد .اگر او دلیل قانع کننده ای مطرح نکند بایست اعدام شود.چون باعث بی خانمانی بسیاری از افراد وبالا بردن چند برابری هزینه زندگی اجاره نشینان شد.

  • جناب
    0

    تک فامیل های مسوولین هستن

  • محسن
    0

    خداوند خودش و اجدادش رو لعنت كند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها