طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد/ گرانی بذر و کود و نازل بودن قیمت دام زنده نسبت به قیمت گوشت دلایل سوال از وزیر

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت کشت و صنعت باید به نیروی متخصص منطقه سپرده شود.

طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی کلید خورد/ گرانی بذر و کود و نازل بودن قیمت دام زنده نسبت به قیمت گوشت دلایل سوال از وزیر

ولی اسماعیلی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: سئوال از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم استفاده از نیروهای متخصص و متعهد استان اردبیل و منطقه مغان در مدیریت کشت و صنعت مغان تقدیم هیات رئیسه شد.

وی با بیان اینکه از دیگر محورهای سوال گرانی و کمبود بذر و نامرغوب بودن آن است، افزود: گرانی سموم و کود مناسب برای کشاورزان و عدم برنامه ریزی دولت برای مناطق دیم کار از دلایل سوال از وزیر جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نداشتن چرخه توزیع مناسب و مشکلات دامداران و نازل بودن قیمت دام زنده نسبت به قیمت گوشت در بازار، عدم حمایت از کشاورزان و عدم برنامه ریزی در خصوص محصولات استراتژیک و عدم نظارت بر توزیع مناسب نهادهای دامی از محورهای دیگر طرح سوال است.

اسماعیلی افزود: باتوجه به اینکه شرکت کشت و صنعت مغان چندین سال به عنوان مرکز توسعه کشاورزی مغان و تأمین محصولات کشاورزی ایران فعالیت می‌کند نباید با این قیمت در اختیار شخصی که سر رشته‌ای از کشاورزی و دامداری ندارد قرار گیرد.

وی بیان کرد: این شرکت به عنوان یکی از مراکز مهم تولیدی و اقتصادی کشور به ویژه در حوزه کشاورزی و دامپروری شناخته شده که باید به احسن وجه حفظ شود.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    پس چراذرت علوفه ای راکیلویی سیصد تومان ازکشاورزان میخرنند بخدافعلا بهترین شلعم و لبوی قرمز یعنی چقندر قرمزدرزمین کشاورزخریدارندارد چندهکتار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها