دروغگویی «اوباما»، صدای خبرنگار بی‌بی‌سی را هم درآورد!

باراک اوباما در بخشی از کتاب خاطرات خود عنوان کرده است که در جنگ ایران و عراق، شوروی، ایران را مجهز به انواع سلاح‌ها از جمله سلاح‌های شیمیایی کرد و کشورهای خلیج [فارس] صدام را صرفا حمایت مالی کردند.

دروغگویی «اوباما»، صدای خبرنگار بی‌بی‌سی را هم درآورد!

سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی فارسی با اعتراض به این تحریف تاریخی، عنوان کرد که ای کاش لااقل اوباما، اسناد سازمان سیا را مطالعه می‌کرد!

منبع: کانال اخبار روز ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • جهانگیر
    0

    دمکرات باجمهوریخواه فرقی نداره...‌یادمان باشه سگ زرد درواقع خود شغاله

  • هامون
    0

    اطلاعات اشتباه بهت رسوندن مارو بگو فکر میکردیم این دیگه آدمه

    نظرات شما -
    • azad
      0

      پایه گذار تحریم های فشرده ایشان بود که ترامپ ادامه داد اشتباه نکن کتاب قحطی بزرگ نوشته دکتر مجد میتونه ذهن شما رو نسبت به این افراد تا ابد عوض کنه (کتاب بر اساس اسناد کنسول آمریکا در ایران نوشته شده و اصل اسناد در پایان کتاب در ویرایش دوم آمده)

  • ناشناس
    0

    دموکرات یاجمهوریخواه سیاهپوست یاسفیدپوست فرقی ندارن کلا دشمن ایرانن

  • منصف
    0

    ای لعنت بر تو ملا اوبامای دروغگوی خبیث ما فکر میکردیم تویه اندک بویی از انسانیت برده‌ای زهی خیال باطل پس توهم یکی از اون خوک‌های کثیف در خوکدونی مسئولین تروریست وخبیث آمریکا هستی

  • شبنم
    0

    واقعا ضد بشری اینا حرف نداره اگه غیر از این میگفت به عقل ضد بشری اش شک میشد؟؟ غیراز این چی میشه گفت؟؟ ان شاءالله که خداوند خودش نظام آفرینش را از شر شیاطین احمق نجات دهد. به امید خدا واقعا اگر خدا خودش به موقع حکم نکنه که امروز زندگی هم به ما نمی رسید؟؟؟ پس ما باید مراقب گفتار نیک و پندار نیک و کردار نیک خودمان باشیم

  • کاربر ناشناس
    0

    سیاستمداران آمریکایی فرقی ندار ند از کدام حزب باشند همشون در دشمنی با ایران ایرانی مثل همند این آقا خوب هم اطلاع داشته از واقعیت نخواسته حقیقت رابگه حتمن انظار داشتید بگه که کشور های غربی مخصوصن آلمان سلاح شیمیایی بهصدام داده تا روی مردم خودش ورزمندگان ایرانی بکار بگیره زهی خیال باطل

  • azad
    0

    وقتی اوباما که دکتراشو دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و جایزه (magna cum laude) رو گرفته تحریف تاریخ میکند چه انتظاری از بقیه میشه داشت؟! آدم یاد دکترا گرفتن تو اسکاتلند میوفته!

  • دانا
    0

    جهت اطلاع آقای اوباما، در زمان جنگ ایران و عراق، شوروی تصاویر ماهواره ای ایران را در اختیار عراق قرار می داد .عربستان و اعضای شورای همکاری خلیج فارس هم کمک مالی به عراق می کردند و هم تجهیزات جنگی می خریدند و به عراق تحویل می دادند.کشورهای غربی هم اسلحه های خود و سلاحهای کشتارجمعی را در اختیار عراق قرار می دادند.در زمان جنگ ایران با عراق تمام کشورها طرف عراق بودند و فقط کشور سوریه متحد ما بود.درود بر ایران سربلند که تازیانه های دشمنانش ،نتوانست ملت شریفش را تسلیم کند و روح مردان و زنانی که در راه وطن شهید شدند شاد باد و سپاس از آنان که اعضای بدن خود را در راه میهن از دست دادند و درد و رنج این ایثار را به جان خریدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها