رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس:

خبر منتفی شدن سوال نمایندگان از وزیر ورزش صحت ندارد/ حضور وزیر ورزش در نشست هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه خبر منتفی شدن سوال نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان صحت ندارد، از حضور وی در نشست هفته آینده کمیسیون فرهنگی خبر داد.

خبر منتفی شدن سوال نمایندگان از وزیر ورزش صحت ندارد/ حضور وزیر ورزش در نشست هفته آینده کمیسیون فرهنگی مجلس

احمد راستینه هفشجانی متن انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر اینکه علیرغم آمادگی کامل وزیر ورزش و جوانان برای حضور در مجلس با مساعدت رئیس کمیسیون فرهنگی و همکاری نمایندگان مجلس، برگزاری نشست سوال از وی منتفی شد را خلاف واقع دانست و افزود: تعدادی از خبرگزاری‌ها خبری را منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه پیگیری سوالاتی که در این کمیسیون پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان مطرح شده و اعلام وصول شده بود، منتفی شده است که صحت ندارد.

نشست سوال از وزیر ورزش به دلیل تنظیم لایحه بودجه به هفته آینده موکول شد

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تراکم کاری که وزیر ورزش و جوانان در این هفته با آن روبرو بود، قرار بر این شد که حداکثر تا هفته آینده در کمیسیون حضور پیدا کرده و به این سوالات پاسخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه نمایندگان سوال‌کننده نه تنها از سوال خود از وزیر ورزش و جوانان منصرف نشده‌اند، بلکه بر این مهم اصرار هم دارند. تصریح کرد: سوالاتی که نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان دارند پیرامون عملکرد این وزارتخانه هم در حوزه نظارت و هم در خصوص قراردادهای خسارت باری بوده که با رای فیفا بر ورزش کشور تحمیل شده است و هم اقداماتی که در هدایت فدراسیون‌های ورزشی و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات آنها و مجموعه اقدامات وزیر در مورد باشگاه‌ها و قرارداد مربیان و بازیکنان و اتفاقاتی که در حوزه نمایشگاه لوازم ورزشی افتاد و تصاویر نامناسبی از این بازدید منتشر شد به گونه‌ای که فرهنگ عفت و حجاب را زیر سوال برد، است. همچنین تعدادی از نمایندگان سوالاتی پیرامون حوزه ورزش در حوزه‌های انتخابیه خود از وی دارند.
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: روز گذشته معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان تلاش کرد حضور آقای سلطانی‌فر در نشست کمیسیون را به تعویق بیندازد، چرا که آنها در حال تنظیم لایحه بودجه هستند، بنابراین ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس با درخواست وی موافقت کرد و قرار بر این شد که هفته آینده وزیر در نشست این کمیسیون حضور پیدا کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها