فال روزانه دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های زندگی‌تان سختی‌های زیادی کشیده‌اید، اما خبر خوشی برای شما داریم چرا که زمان این سختی‌ها به پایان رسیده است و در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، پول هنگفتی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. در دی ماه امسال با موقعیت چشمگیری برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، این موقعیت را به هر قیمتی که شده شکار کنید. مرداد ماه سال آینده با خرج‌های زیادی روبرو می‌شوید، به نفع شما است که در این ماه جانب احتیاط را نگه دارید و ولخرجی نکنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاورد‌های چشمگیر به پایان برسانید و این سال را به سالی درخشان در کارنامه زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. عشقی که در دل دارید را با معشوق درمیان بگذارید و مطمئن باشید که امروز جواب مثبت خواهید گرفت. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. وقفه‌ای در انجام کار مهمی که به آن مشغول هستید ایجاد خواهد شد. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد.

اردیبهشت

نگران سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کار‌ها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کار‌ها داشته باشید. روز شلوغی را در پیش دارید، اما به رغم کار‌های زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.

خرداد

نگرانی‌های بی‌مورد و کم‌اهمیت را کنار بگذارید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه گذاری نکنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از هم صحبتی با وی لذت ببرید. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.

تیر

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشار‌های کاری ممکن است زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک‌تان می‌آیند. روز عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اید و طعم عشقی شیرین و خاطره‌انگیز را خواهید چشید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. فرصتی برای رسیدگی به کار‌های موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید.

مرداد

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید. فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد و موفقیت مهمی می‌رسد. فردی قرار است کاری برای شما انجام دهد، اما امروز متوجه می‌شوید که قادر به انجام این کار نیست. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

شهریور

مطمئن باشید که به لحاظ سلامت و شادابی در طول روز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، در‌های بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می‌کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید.

مهر

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کار‌های خلاقانه اختصاص دهید.

آبان

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. تاکنون کسی قدردان زحمت‌های شما نبوده، اما امروز ورق بر می‌گردد و اطرافیان به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. تجربه‌ای ناب از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

آذر

حال خوشی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، قبل از اینکه حال‌تان وخیم‌تر شود فکری به حال سلامتی‌تان بردارید. هزینه‌ای غیرمنتظره پیش روی شما قرار می‌گیرد. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. اجازه ندهید رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان خسته‌کننده شود.

دی

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. از کار‌های خلاف و ناپسند دوری کنید. کار‌های امروز بر وفق مراد شما پیش می‌رود، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و توانمندی‌های خود را به اطرافیان ثابت نمایید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالا‌های شما بسیار است. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

بهمن

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران کننده می‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. فکری به حال اعتمادبه‌نفس ضعیف خود بردارید. احتمال سرقت اموال‌و‌دارایی‌های شما وجود دارد. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را به زبان بیاورید و ایشان را غرق در محبت کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های عمر خود را بدانید.

اسفند

روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت نمایید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از راز‌ها بهتر است برای همیشه سر به مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها