۱۰۰ میلیون تومان بدهید تا خانم بازیگر شما را فالو کند!


3 آذر 1399 - 00:21
5fbacf687050a_5fbacf687050b
اگر ۱۰۰ میلیون تومان بدهید، بهاره رهنما، شما را فالو می‌کند و برای کسب و کارتان استوری می‌گذارد.

سورپرایز ویژه: ۱۰۰ میلیون تومان بدهید تا خانم بازیگر شما را فالو کند و برای کسب و کارتان استوری بگذارد. خانم بهاره رهنما هستند و با طرح اسپانسری جدیدشان در کسب و کارهایتان از شما حمایت می‌کنند.

اگر ۱۰۰ میلیون تومان بدهید، بهاره رهنما، شما را فالو می‌کند و برای کسب و کارتان استوری می‌گذارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbacf687050a_5fbacf687050b
3 آذر 1399 - 00:21

سورپرایز ویژه: ۱۰۰ میلیون تومان بدهید تا خانم بازیگر شما را فالو کند و برای کسب و کارتان استوری بگذارد. خانم بهاره رهنما هستند و با طرح اسپانسری جدیدشان در کسب و کارهایتان از شما حمایت می‌کنند.

منبع: برترین‌ها

72

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 2 0 پاسخ 1399/9/3 -15:06

کیسه ب تهش رسیده باید برای خوشگذرونیش وقروفرش از جیب مردم مایه بذاره هنرمند مردمی با جیب مردم. برین گمشین

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1399/9/3 -13:54

خیلی رو داره این خانم پررو.مردم نان ندارن بخورن فالور می خوان چی کار.

مسعود 1 0 پاسخ 1399/9/3 -10:46

چه اعتمادبه نفسی!!!!

س 2 0 پاسخ 1399/9/3 -10:19

من 200 میلیون میدم فالوم نکنه

ن. و 3 0 پاسخ 1399/9/3 -08:45

میخوام صد سال فالو م نکنه، حالا بهاره رهنما چه .... هست که پول بدم فالوم کنه.

یک بنده خدا 1 0 پاسخ 1399/9/3 -08:12

عجب ، این ها پس چه طور می گویند بازیگر مردمی هستند اگر واقعا قصد کمک به مردم را دارند تبلیغ رایگان برای کسب و کار مردم انجام بدهند

م پ 0 0 پاسخ 1399/9/3 -06:04

چاق تر نشو همین وزن خوبه.

ح آ 1 0 پاسخ 1399/9/3 -05:26

کدوم احمقه واسه اینا صد تا بده