فروش آجیل، خشکبار و شیرینی ممنوع است

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران از شناسایی یک فروشگاه مطرح عرضه نان که در کنار فروش نان اقدام به برپایی کافی شاپ کرده بود خبر داد.

فروش آجیل، خشکبار و شیرینی ممنوع است

ناصر مدیحی طامه درباره اقدامات انجام شده در خصوص نظارت بر بازار و اصناف گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تمام صنف‌های فعال در گروه شغلی یک، مجاز به ادامه فعالیت هستند.

وی افزود: بنابه اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برخی از اصناف حق فعالیت را ندارند لذا در صورت مشاهده باز بودن واحد‌های کسب و کار غیرمجاز در وهله اول به آن‌ها تذکر خواهیم داد و در صورت عدم اعتنا به تذکر بازرسان تعزیرات، محل مورد نظر پلمپ و صاحبان آن متحمل جریمه خواهند شد.

مدیحی طامه تصریح کرد: صبح امروز در بازرسی از مجموعه بازار مولوی تذکر جدی به بنکداران این مجموعه داده شد و علاوه برآن اعلام کردیم که محل‌های عرضه آجیل و خشکبار حق بازگشایی و فروش این محصولات را ندارند.

وی افزود: بسیاری از مراکز عرضه آجیل و خشکبار اقدام به فروش شیرینی و کیک می‌کنند که این موضوع خلاف مقررات ابلاغی در بحث کرونا است و تمام مراکز عرضه شرینی و کیک باید فعالیت خود را متوقف کنند و در صورت عدم رعایت به قوانین، برابر بند کاف ماده ۳۷ قانون نظام صنفی با متخلفان این حوزه برخورد خواهد شد.

رئیس گشت تعزیرات تهران با بیان شناسایی یک شعبه مطرح عرضه نان در پایتخت که اقدام به فروش شیرینی، کیک و انواع و اقسام نوشیدنی می‌کرد، اظهار کرد: این مرکز در کنار فروش نان اقدام به عرضه کیک و شیرینی و برپایی کافی شاپ کرده که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا این اقدام خلاف قانون است.

وی افزود: بنابه قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات با این مرکز متخلف برخورد و متولیان آن جریمه خواهند شد.

مدیحی طامه تاکید کرد: تمام صنف‌هایی که تداخل صنفی انجام می‌دهند باید از فعالیت خود دست کشیده و طبق قانون به انجام کار خود مشغول شوند در غیر این صورت با برخورد سخت بازرسان گشت تعزیرات مواجه خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها