وقتی پوتین خشمگین می‌شود!/ ویدئو

رئیس جمهور روسیه با استفاده از خشم کارگران شهر، مدیران و سرمایه‌داران یکی از کارخانه‌های بزرگ شهر پیکالیووا (UC Rusal) را در جلسه‌‌ای گرد هم آورد و آنها را با الفاظی چون «سوسک»، «بی‌کفایت» و «بی‌مسئولیت» تحقیر کرد.

وقتی پوتین خشمگین می‌شود!/ ویدئو

ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۲ بدون اطلاع قبلی وارد شهر پیکالیووا شد که در آن زمان دچار بحران اقتصادی بود. پوتین با استفاده از خشم کارگران شهر، مدیران و سرمایه‌داران یکی از کارخانه‌های بزرگ شهر (UC Rusal) از جمله اولگ دریپاسکا، یکی از متنفذان (الیگارش‌های) ارشد روسیه را در جلسه‌‌ای گرد هم آورد و پیش از وا داشتن‌شان به امضای تعهدنامه برای بازگشایی کارخانه، آنها را با الفاظی چون «سوسک»، «بی‌کفایت» و «بی‌مسئولیت» تحقیر کرد و این افراد را مسئول گروگان گرفتن هزاران کارگر دانست.

یکی از مشکلات ساختاری نظام‌های اقتدارگرا این است که با از میان بردن جامعه مدنی و نهادهای آزاد و مستقل، به عنوان واسط و میانجی بین حاکمان و مردم، دخالت مستقیم رهبران سیاسی را در مشکلات خرد اقتصادی با هدف نجات اقتصاد ضروری می‌نمایاند.

این در حالی است که با تضعیف هرچه بیشتر نهادها و اصناف مستقل، عملاً امکان تحقق عدالت اقتصادی و شغلی به التفات و اراده رهبران وابسته می‌شود، و مشکلات ساختاری به «افراد» محدود خواهد شد. در چنین شرایطی هرگونه بهبود احتمالی در وضعیت اقتصادی نیز به دلیل وابستگی آن به «افراد»، شکننده و مقطعی خواهد بود.

منبع: اعتمادآنلاین

66

حجم ویدیو: 4.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • حرف حق
    0

    بعدازتیترخط اول «سال۲۰۱۲»دیگه چی بگم !! کوبگردین شاید اوایل«۲۰۰۰»هم چیزی گفته باشد تا فشای ترامپ به چشم نیادباورکن!!!!!!

  • مهدی
    0

    روحانی ببین یاد بگیر چشات دراد اینا همو نهایی هستن که بهشون می گین کافر!!!

  • ناشناس
    0

    پرزیدنت پوتین ... روسیه رو از یلتسین در زمان فروپاشی تحویل گرفت... زمانی تحویل گرفت که مردمش نون سفید یا همون نون گندم خوردنش آرزوشون بود..... حالا برید روسیه رو نیگاه کنید..... ّببینید اوضاع اقتصادیشون چه پیشرفتی کرده.....واقعا ایول داره این پوتین

  • وحید
    0

    ملت ما رای به استادیوم رفتن زنان دادن ،ربنای شجریان ،ترس از کشیدن دیوار در پیاده رو ،

  • ایرانی
    0

    برعکسش حسن خان درایران باکدخداپرستی وتدبیررانتی اش باهمفکری وزیران ومعاونین دزد وبی عرضه اش باعث شدیکی یکی کارخانهادرایران بسته شودو...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها