آغاز عملیات ساخت فنداسیون ارگ شهرداری میبد

شهردار میبد از پایان عملیات خاکبرداری و آغاز شبکه بندی و فنداسیون طرح ارگ شهرداری خبر داد.

آغاز عملیات ساخت فنداسیون ارگ شهرداری میبد

علیرضا نقوی در جریان بازدید از طرح ارگ شهرداری میبد راجع به روند پیشرفت این طرح گفت: طی جدول زمانبندی بالغ بر ۱۲ هزار متر مکعب خاکبرداری در محل این طرح انجام شده است.

وی در تشریح طرح مذکور افزود: این طرح در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع و زیربنای هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع در چهار طبقه ایجاد می‌شود که فاز اول آن شامل گودبرداری و اجرای اسکلت بتنی ساختمان با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

شهردار ضمن بیان ضرورت طراحی ارگ شهرداری میبد متناسب با اقلیم این شهر از نظر آب و هوایی و جغرافیایی و تاریخی و نیز توجه به نیازهای فضای کاربری کارشناسان و ارباب رجوع، عنوان کرد: طراحی و اجرای این طرح با استفاده از فناوری روز دنیا و با الهام از معماری اصیل ایرانی انجام شده است، به گونه‌ای فضای ورودی به نحوی طراحی شده که شهروندان خارج از وقت اداری نیز می‌توانند از فضای سبز داخل محوطه استفاده کنند.

نقوی همچنین خاطرنشان کرد: در طراحی ارگ بخش‌های مختلف و امکانات خوبی از جمله سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اجرای طرح بام سبز و افق دید برای حداقل افق ۲۰ تا ۳۰ سال آینده که افزایش جمعیت و ارتقای درجه شهرداری را خواهیم داشت، دیده شده تا در آینده این ساختمان جوابگوی نیاز شهروندان باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها