کمپین استغفار برای رفع بلای کرونا در یزد/ راه اندازی کانال استغفار در شبکه ایتا!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از راه‌اندازی پویش استغفار به منظور رفع بلای کرونا و تقویت روحیه معنوی مردم در این روزهای بحرانی خبر داد.

کمپین استغفار برای رفع بلای کرونا در یزد/ راه اندازی کانال استغفار در شبکه ایتا!

حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به ورود جهادگرانه روحانیون و طلاب استان یزد به مباحث معنوی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: خانواده‌های اموات کرونایی اکنون در شرایط سخت روحی به سر می‌برند و با توجه به خطراتی که در زمینه غسل و تدفین اموات آنها وجود دارد و شرایط در آرامستان‌ها همانند روزهای عادی نیست، روحانیون و طلاب به این مقوله ورود پیدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: به همت بسیج طلاب استان یزد، روحانیون و طلاب کار غسل و تدفین اموات کرونایی را با انجام کامل رسوم اسلامی انجام می‌دهد.

نجیمی یادآور شد: به منظور روحیه بخشی به خانواده اموات کرونایی و ابراز همدردی با آنها، مراسم یادبود اموات کرونایی و شهدای سلامت هر پنج‌شنبه در جوار امامزاده سید نصرالله (ع) در بلوار دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از راه اندازی پویش استغفار در یزد خبر داد و گفت: این پویش با محوریت آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و با همکاری حوزه علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این پویش در راستای تقویت روحیه معنوی در این روزهای بحرانی و زمینه سازی برای رفع بلای کرونا راه اندازی شده است، عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی در این راستا و فراگیر کردن استغفار، محتوای مورد نیاز توسط بسیج طلاب تولید می‌شود.

نجیمی ادامه داد: کانال استغفار نیز در همین راستا در شبکه اجتماعی ایتا راه اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از همراهی روحانیون در توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد و اظهار داشت: روحانیون با حضور در بیمارستان‌ها و توزیع آبمیوه بین کادر درمان و بیماران، به تقویت روحیه و ایجاد امید در آنها کمک می‌کنند.

وی، تشویق مردم برای اهدای خون و پلاسما، تولید برنامه‌های مناجات گونه و بارگذاری در فضای مجازی و … از جمله برنامه‌هایی است که در راستای روحیه بخشی به بیماران کرونایی و کادر درمان توسط روحانیون و طلاب در اقدامی جهادی در حال است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    واقعاً باید گفت متاسفم از شنیدن این خیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • بنده خدا
    0

    اگه قراره کسی استغفار کنه هیئت دولت و مجلس و همه کله گنده ها هستن نه مردم بدبخت که صبح نشده سرکاریم و شغال خون برمیگردیم نه حالی داریم و نه حولی . شما برید استغفار کنید ببینم تهش چی میشه . اخه ادم ناحسابی خدا عقل رو داده واسه چی ؟؟؟ چرا میخوای اکبند نگهش داری ؟ تو ماسک بزن و الکی واسه ... چرخ بیرون نیا نمیخواد استغفار کنی تا کرونا شکست بخوره . بس کنید خر کردن مردم رو با این اراجیف .

  • مجید
    0

    خسته نباشید منم 32سال نماز نخونده دارم زحمتشو بکشید

  • چ
    0

    اگر زحمتی نیست از آقای روحانی و روحانیون قم و مراجع تقلید اروپا رو و بقیه مومنین زاهد با علامت مهر در پیشانی نیز دعوت کنید در این پویش شرکت کنند . علم که ناتوان بود شاید شما کرونا رو شکست بدید . فقط یادتون باشه ماسک بزنید. ضمنا شرکت مردم گناهکار و عاصی موجب تشدید بلا میشود

  • ناشناس
    0

    این آخوندا برای اینکه از یاد نروند ،حاضرند هر کاری بکنن!!!!!!!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      حرف الکی نزن روحانیت اگه نبود اگه مبارزه نمیکرد تا الان ایران را گرفته بودند ما همه امنیت مون رو از این بزرگ مردان داریم .

    • مسعود
      0

      علی آقا الان آدرس ایران رو بده تا اون رو پیدا کنیم؟روسیه ، چین یا....!؟

  • برخوردار
    0

    یعنی فقط همین کارها ازتون بر میاد !؟ توانایی هاتون در همین حد هست !!!؟؟

  • علی
    0

    دکان که نه ، تجارتخانه بدون محدویت برای کاسبی . ‌علی برکت الله

  • ایرانی
    0

    چون اینا کاری دیگه ندارن همش بیکارند جای بقیه هم استغفار کنن

  • قلندر از اکباتان
    0

    چرا یک کمپین برای ازادی اقاجانمان کروبی برگزار نمیکنید.یه مجلس دعا.کورنا مهمتره یا کروبی جان ما

  • ملا علی
    0

    دمت گرم نجیمی، همه جور رمال دیده بودیم بجز این مدلش.، ناجا نمی‌خواد یه کاری کنه!

  • علی
    0

    خیلی هم خوبه امریکا و المان وچین با طب به اصطلاح جدید تو این وضع موندن باید به نصایح روحانیت گوش کنیم و هردز دعا کنیم تا ویروس از بین برود ان شا الله

  • ناشناس
    0

    راست میگه باید برای دفع بلایا استغفار کرد ما بلا زیاد داریم مثل هیچ خونه ی بی بلا نگذاره

  • محمود
    0

    این اخوند تو این همه گرفتاری اقتصادی و مشکلات مالی و هجوم بیماری با گفتن این حرف ها میخواهد مردم نسبت به مذهب بدبین و متنفر کند بعد ها معلوم خواهد شد مثل خیلی از اخوندای دوران مشروطه یهودی مارانوس جیره خوار انگلیس میباشد

  • خ
    0

    ازش بپرسین تو عمرش کار کرده؟مفتخور تو هم برو کار کن...این که نشد کار...

  • سعید
    0

    بیشتر گرفتاریها وبلایا از گناهان وعدم استغفار است.از هم وطنان مومن ومسلمان دعوت میکنم تا می توانند استغفار کنند وصلوات بفرستند. همچنین در همه حال شکر گذار خداوند رحمان باشیم که ناشکری تبعات سنگینی به همراه دارد.کرونا به ما نشان داد چه نعمتهایی که از انان غافل بودیم چه برسد به شکرگذاری انها.البته این حرفها برای شکم سیرهای مسخره کننده یا منافقان البانی نشین نیست وانان می توانند تا می توانند منفی دهند.

  • فریبرز
    0

    سلام و درود به همه‌ی روحانیون مردمی و بسیجیان دلاور راستی چه کسی از شما حاضره اموات کرونایی را غسل و کفن کنه . امیدوارم با انصاف قضاوت کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها