نیکزاد در صحن مجلس:

منابع پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی باید به تایید مجلس برسد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مردم منعی ندارد اما باید منابع پرداخت آن به تایید مجلس برسد.

منابع پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی باید به تایید مجلس برسد

جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: مجلس قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی را تصویب کرد در حالی که دولت چندین ماه در برابر این مصوبه مقاومت کرد و اعلام کرد که بودجه کافی برای اجرای این طرح را ندارد.

وی بیان کرد: این در حالی است که دولت تصمیم جدیدی اتخاذ کرد و قرار بر این شد یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مردم دهد و دولت با این اقدام به دنبال تضعیف مجلس است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در راس امور است و هر دستگاهی مصوبه مجلس مبنی بر اعطای کارت اعتباری برای تامین کالاهای اساسی را عملیاتی نکند باید مجازات شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: اعطای یارانه ۱۰۰ هزار تومانی به مردم بیانگر ضعف مجلس نیست بلکه هنر مجلس است چرا که مجلس دولت را ملزم به اجرای قانون کرد.

وی بیان کرد: اگر دولت می خواهد علاوه بر مصوبه مجلس، یارانه ۱۰۰ هزار تومانی در چهار ماه به ۳۰ میلیون ایرانی پرداخت کند هیچ منعی ندارد اما منابع آن باید به تایید مجلس برسد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به دنبال ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم است و این مساله نشان دهنده هنر مجلس است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای نیک زاد باید این یارانه را بهمه مردم بده نبیک عدیی همه گرفدارن خوست گرانی برای همه است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اخه این ۱۰۰ تومن چک ها را پاس میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها