رییس شورای اسلامی شهر تهران:

لزوم اجرای جدی محدودیت‌ها در شهرهای شمالی

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سفرهای زیادی به شهرهای شمالی صورت گرفته است، گفت: درخواست می کنم که اجرای محدودیت ها در این شهرها جدی گرفته شود تا آلودگی دوباره به تهران بازنگردد.

لزوم اجرای جدی محدودیت‌ها در شهرهای شمالی

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه دویست و پنجاهم این شورا گفت: جلسات صحن با رعایت پروتکل های بهداشتی ترکیبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سفرهای زیادی به شهرهای شمالی صورت گرفته است گفت: درخواست کردم که اجرای محدودیت ها در این شهرها جدی گرفته شود تا آلودگی دوباره به تهران بازنگردد.

وی افزود: از استاندار، گیلان، مازندران و گلستان خواسته شده این موضوع جدی گرفته شود.

هاشمی به اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشت از هیچ کمکی به شهر تهران نشده است و حداقل حمل و نقل تهران را جدی بگیرند، چراکه حمل و نقل مرکز شیوع کروناست و اگر تقویت نشود بخصوص در زمستان دچار مشکل می شویم.

رئیس شورای شهر گفت: شنیده ام بخشی از پول اوراق مشارکت حمل و نقل عمومی در حال پرداخت است و امیدوارم همه نقدینگی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه از تصمیم تغییر نام خیابان عطار نیشابوری به خیابان سبزوار عدول کردیم، گفت: از کمیسیون نامگذاری خواستیم در عرض یک هفته ۱۰ روز آینده نسبت به تکلیف نامگذاری خیابانی به نام سبزوار اقدام کنند.

هاشمی به ارائه طرحی برای ایجاد موزه کودکان اشاره کرد و گفت: کلیات این طرح به تصویب رسید اما قرار شد در ابتدا از ظرفیت موزه های موجود استفاده شود و تجهیز شوند و بخش کودکان ایجاد شود و سپس با صدور مجوز برای سرمایه گذاران به شهرداری مجوز ایجاد موزه را بدهیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    چرانمیگوییدهرچه گندزدایی ومشکلات وگرانی درهمین تهرانه چرامردم راروانی میکنید چراباداروی مجهز درمان نمیکنیدخوشحالی دازنابودی مردم بیگناه فقط خدامیداند چه قوقایست درکشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها