بدترین بارسلونای قرن ۲۱

شکست بارسلونا برابر اتلتیکومادرید موجب شد بدترین شروع ۲۵ سال اخیر این تیم به ثبت برسد.

بدترین بارسلونای قرن ۲۱

بارسلونا پیش از فیفا به نظر می رسید بیدار شده است و دیگر قرار نیست خبری از نتایج ضعیف باشد. این تیم برابر رئال بتیس جشنواره گل به راه انداخت اما دو هفته بعد دوباره مغلوب شد. اتلتیکومادرید فوق العاده در همه زمینه ها می خواست تیم برتر مقابل آبی اناری ها باشد که به هدفش رسید و با یک گل پیروز شد.

در حالی که تیم رونالد کومان سه امتیاز دیگری را از دست داد، دیگو پابلو سیمئونه نخستین پیروزی اش را برابر بارسلونا در لالیگا جشن گرفت. شکست آبی اناری ها در واندا پتروپولیتانو شرایط را بد کرد و موجب نگرانی هواداران شد.

آبی اناری ها اکنون پس از انجام هشت بازی با یازده امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند (سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست). بر این اساس تیم کاتالانی در دو ماه از فصل ۱۳ امتیاز را از دست داده است. این نتایج موجب شده بدترین بارسای ۲۵ سال اخیر دیده شود.

از زمانی که برای هر پیروزی سه امتیاز در نظر گرفته شد آبی اناری ها این چنین فصل را بد شروع نکرده بودند. به عبارتی شروع فاجعه باری داشتند. پیش از این بدترین شروع ها به فصل های ۰۳-۲۰۰۲ و ۰۴-۲۰۰۳ بر می گشت که بارسا در هر دو فصل پس از هشت بازی ۱۲ امتیاز از دست داد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها