استاندار گلستان:

بانکی‌ها، بیشترین مبتلایان کرونا در بین کارکنان ادارات گلستان

استاندار گلستان با اشاره به اینکه کارکنان بانک‌ها بیشترین آلودگی به ویروس کرونا را در بین کارکنان ادارات داشتند، از مردم خواست تا حدامکان به بانک‌ها مراجعه نکنند و کارهایشان را به‌صورت الکترونیکی انجام دهند.

بانکی‌ها، بیشترین مبتلایان کرونا در بین کارکنان ادارات گلستان

هادی حق‌شناس در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: از امروز تردد خودروهای غیربومی در سراسر استان به‌طور کل ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو در هر ۲۴ ساعت، یک‌میلیون تومان جریمه می‌شود.

وی افزود: در شهرهای قرمز خودروهای دارای پلاک آن شهر حق خروج از شهر را ندارند و از ورود خودروهای با پلاک دیگر شهرها نیز به شهرهای قرمز جلوگیری می‌شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: کارکنان مشاغل ضروری از جمله در بخش آب، برق، گاز، بیمارستان‌ها، بخش درمانی، نیروهای انتظامی و نظامی و... که نیاز به تردد بین شهرها را دارند، با هماهنگی مدیران دستگاه مربوطه با پلیس، از لیست جریمه حذف می‌شوند.

حق‌شناس در ادامه بیان کرد: از یکم تا ۱۵ آذرماه حضور مردم در جلسه دادگاه الزام‌آور نیست و وقت دادگاه به بعد از این زمان موکول خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز شماره‌گذاری خودرو در شهرهای قرمز استان تا ۱۵ آذرماه تعطیل است، یادآور شد: کورس اسب‌دوانی گنبدکاووس طی این مدت تعطیل خواهد بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: در شهرهای قرمز مساجد تعطیل است اما در شهرهای با وضعیت نارنجی، مساجد باز خواهد بود ولی نماز جماعت برگزار نخواهد شد.

حق‌شناس در خصوص حضور کارمندان در ادارات نیز گفت: در شهرهای قرمز حداکثر یک‌سوم کارمندان، شهرهای نارنجی حداکثر ۵۰ درصد کارمندان و در شهرهای زرد نیز حداکثر دوسوم کارمندان در محل کار حاضر خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم و کسبه و تلاش‌های کادر درمان، این دو هفته فرصتی تاریخی برای انقطاع شیوع کرونا در استان باشد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرهای گرگان، بندر ترکمن، آق‌قلا و کلاله در وضعیت قرمز، رامیان در وضعیت زرد و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها