رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان مهران راه‌اندازی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران بستری کرونایی راه‌اندازی شد.

دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان مهران راه‌اندازی شد

دکتر محمد کریمیان روز شنبه اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان مبتلایان کرونا و بیماران بستری در این شهرستان، دومین بخش ایزوله تنفسی با ۲۲ تخت مجهز و ارائه خدمات درمانی توسط متخصصان عفونی، بیهوشی و داخلی مستقر در بیمارستان جهت انجام خدمات به بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بخش ایزوله این مرکز درمانی تنها مرکز ایزوله استاندارد با سیستم فشار منفی و مثبت و همچنین امکانات کامل ایزوله در استان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: در بخش ایزوله تنفسی این بیمارستان ۱۴ بیمار بستری و ۲ نفر از آن‌ها به دستگاه ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: بخش ایزوله تنفسی این مرکز با هشت تخت فعال، تاکنون به ٧٧ بیمار کرونایی این شهرستان خدمات بستری ارائه کرده است.

دکتر کریمیان اظهار داشت: این بخش از چندین سال پیش برای زائران اربعین تکمیل شده است و هم اکنون به بیماران بستری و قرنطینه کرونایی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: همه بیماران مبتلا به کرونا با دستور متخصص عفونی مستقر در این مرکز ویزیت و در صورت نیاز بستری می‌شوند.

شهرستان مهران در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان ۳۰ هزاری نفری بر اساس آخرین آمار اعلام شده مربوط به روز گذشته، هزار و هفت نفر است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها