سرپرست فرمانداری سلسله:

اصناف متخلف سلسله ۲ ماه پلمب می‌شوند

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: اصناف متخلفی که نیمه اول آذرماه بر خلاف محدودیت‌های کرونا فعالیت داشته باشند علاوه بر جریمه‌های سنگین، ۲ ماه پلمب می‌شوند.

اصناف متخلف سلسله ۲ ماه پلمب می‌شوند

افشین ترکارانی روز شنبه در جلسه توجیهی صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سلسله و سراسری بودن محدودیت فعالیت مشاغل اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا شهرستان با اجرای درست مصوبات، از این وضعیت خارج شود.

وی افزود: چگونگی وضعیت شهرستان هر هفته از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام می شود که انتظار می رود با اعمال محدودیت ها و همدلی مردم، روند ابتلا به کووید۱۹ در سلسله سیر نزولی داشته باشد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر تنها مشاغل شماره یک که فهرست آنها توسط اتاق اصناف اعلام و منتشر شده است مجاز به فعالیت هستند و چنانچه وضعیت شهرستان به نارنجی تغییر یابد، مشاغل شماره ۲ نیز مجاز به فعالیت خواهند شد.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم همکاری واحدهای صنفی در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اصناف و کسبه در صورت نادیده گرفتن این محدودیت ها به مراجع قضایی معرفی می شوند.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۴ آبان ابتلای قطعی ۵۰ هزار و ۴۷۱ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد ۹۹۶ نفر جان باخته اند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا قرار دارد، تنها شهرستان چگنی وضعیت زرد دارد و مابقی شهرستانها در حالت نارنجی یا قرمز هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها