زن بریتانیایی برای کاهش وزن گربه‌اش به جنگ همسایگان رفت

یک زن بریتانیایی به همسایگان هشدار داد، از این پس حق ندارند به گربه بسیار فربه‌اش غذا بدهند، چون با این کار برنامه‌هایش را برای کاهش وزن این گربه به شکست کشانده‌اند.

زن بریتانیایی برای کاهش وزن گربه‌اش به جنگ همسایگان رفت

روزنامه ایتالیایی «لا استامپا» نوشت: «شینا ویلسون» که در بخش دیفون زندگی می‌کند به همسایگان خود هشدار داد از این پس حق ندارند به «ایریس» گربه دست‌آموزش (که ظاهراً محبوبیت زیادی در محله دارد و همین امر باعث ۲ برابر شدن وزنش شده است) غذا بدهند.

به گفته این زن، با وجود آنکه او رژیم غذایی خاص و دقیقی برای کاهش وزن گربه‌اش در نظر گرفته اما این گربه بازیگوش بقیه غذای خود را از همسایه‌ها می‌گیرد به طوری که اکنون وزنش از هفت کیلوگرم هم فراتر رفته است.

او زمانی پی برد گربه‌اش رژیم غذایی را دور می‌زند که مجبور شد به خاطر تعطیلی‌های ناشی از قرنطینه کرونایی در خانه بماند. آنجا بود که متوجه شد چرا با وجود برنامه غذایی بسیار سخت‌گیرانه وزن گربه‌اش کماکان بالاتر می‌رود.

او فهمید ایریس بعد از خوردن وعده غذای رژیمی‌اش به خانه همسایه‌ها می‌رود و بقیه غذایش را آنجا صرف می‌کند!

ویلسون در صفحه فیس‌بوک خود هم خطاب به همسایه‌هایش گفت: آخر چه کسی باور می‌کند گربه‌ای به این چاقی گرسنه باشد؟ خواهش می‌کنم به گربه‌ام غذا ندهید. نمی‌خواهم زود او را از دست بدهم. ما می‌خواهیم برای طولانی‌ترین مدت در کنار هم باشیم.

منبع: اعتمادآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها