توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی طی هفته بسیج

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی از توزیع ۱۰۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان از سوی بسیج مستضعفین با ارزش ۳۳ میلیارد تومان خبر داد.

توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی طی هفته بسیج

اسماعیل فرجی، ۲۸ آبان ماه سال جاری، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج که در ساختمان بسیج اقشار برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ۱۰۷ هزار بسته معیشتی با همکاری دستگاه‌ها خیرین و مردم بین نیازمندان استان توزیع شده است، افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی ۳۳ میلیارد تومان بوده که در هفته بسیج نیز هفت هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو میلیون ماسک، ۱۰ هزار دستکش، ۱۰۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی، بین نیازمندان استان توزیع شده است، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و۶۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۵۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان، اعزام ۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و ۱۵۰ مورد وام قرض الحسنه بین محرومین از خدمات بسیج مستضعفین پس از شیوع ویروس کرونا بوده است.

فرجی با اشاره به اینکه در هفته بسیج هزار و ۲۵ عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: ۱۵ برنامه به صورت محوری برگزار می‌شود که برخی از این برنامه‌ها پیش از شروع رسمی هفته بسیج آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از هرگونه اجتماع برای پیشگیری از شیوع کرونا اجتناب خواهد شد، افزود: اعزام گروه‌های جهادی بسیج پزشکان در حاشیه شهرها برای ویزیت رایگان مردم، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور، توزیع ماسک رایگان و... از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.

وی با تأکید بر اینکه هیچگونه اجتماعی در هفته بسیج وجود ندارد، تصریح کرد: تمام بسیجیان به صورت سراسری پنجم آذر، آماده استماع بیانات مقام معظم رهبری هستند و در این خصوص سامانه پیامکی با شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۵طراحی شده و کد استان ۱۱۳ است و افرادی که بیانات مقام معظم رهبری را گوش دادند به این سامانه پیامک می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی افزود: افتتاح خانه‌های بازسازی شده، قنوات لایروبی شده، ارائه خدمات حقوقی در مساجد با عنوان طرح هر مسجد یک حقوقدان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خراسان شمالی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها