سارقان موتورسیکلت و منزل در میاندوآب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سه سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو و یک سارق منزل در این شهرستان دستگیر شدند.

سارقان موتورسیکلت و منزل در میاندوآب دستگیر شدند

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز چهارشنبه اظهار داشت: یک نفر از این سارقان حین سرقت موتورسیکلت توسط عوامل گشت پاسگاه "شبیلو" دستگیر شد که در تحقیق‌ مقدماتی، به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت دیگر و مقادیری اقلام داخل خودرو با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

وی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی شبیلو ۲ نفر دیگر از همدستان این سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: در بازجویی‌ها، متهمان به سرقت موتورسیکلت و اقلام داخل خودرو معترف و از مخفیگاه آنان چهار دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وسایل داخل خودرو نیز کشف شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه در روزهای گذشته یک سارق منزل نیز در این شهرستان دستگیر شد، افزود: این سارق در بازجویی‌ها به سرقت وسایل منزل از جمله طلا، وجوه نقد، لپ تاپ، گوشی موبایل و لوازم منزل به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا چهار نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: پیش از این نیز درپی وقوع یک فقره سرقت از یک منزل مسکونی مقداری طلا و وجه نقد به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان به سرقت رفته بود که یک نفر سارق حرفه‌ای و سه نفر مالخر در مدت کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: همچنین در مهرماه امسال در ۲ عملیات جداگانه ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز وسایل منزل و طلا به ارزش ۵۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها