سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان، سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد.

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد

صبح امروز با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی انجام شد.

در این مراسم از خدمات هاشمی، مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی قدردانی و غلامرضا روشان به عنوان سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی معارفه شد.

مدیرکل سابق زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی در این مراسم با تشکر از همه مسئولان استان بیان کرد: معتمدیان، استاندار سابق خراسان جنوبی 370 میلیون تومان در بحث آزادسازی زندانیان کمک کرد.

هاشمی یادآور شد: در صدا و سیمای خراسان جنوبی در همه زمینه‌ها به اندازه ده سال تولید محتوا شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی پرتلاش در خراسان جنوبی بی نظیر است خاطرنشان کرد: رسالت ما، رسالت اصلاحی و تربیتی است و این افتخار بنده است که به عنوان یک زندان‌بان در جامعه خدمت کنم.

غلامرضا روشان، سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: امیدواریم با یاری خدا و همه شما بزرگواران در مسیر خدمت به خلق الله گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سازمان زندان‌ها با اهداف عالی خدمت می‌کنیم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در مسیر اصلاح و تربیت با تمام توان گام برداریم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها