توییت جدید اما تکراری ترامپ؛ من انتخابات را بُردم!

رئیس‌جمهور آمریکا که خیال پذیرفتن شکست در انتخابات ۲۰۲۰ را ندارد، بار دیگر خود را پیروز این کارزار معرفی کرد.

توییت جدید اما تکراری ترامپ؛ من انتخابات را بُردم!

دونالد ترامپ پس از اتهام زنی دوباره به رسانه‌های آمریکا بار دیگر خود را پیروز انتخابات ۲۰۲۰ معرفی کرد.

ترامپ در سلسله پیام‌هایی در حساب توئیتری خود باز هم رقابت باخته سوم نوامبر را هدف قرار داد و در خیال پردازی تکراری مدعی شد: من انتخابات را بردم!

این در حالی است که در پیام‌های پیش از آن ترامپ عنوان کرد که آمریکا نمی‌تواند اجازه دهد نتایج جعلی انتخابات پستی ۲۰۲۰ پابرجا بماند.

در حالی که ماه نوامبر از نیمه گذشته و همگان حتی هم حزبی‌های ترامپ، بایدن را به عنوان پیروز کارزار ۲۰۲۰ پذیرفته اند، رئیس جمهور فعلی آمریکا کماکان بر طبل تقلب انتخاباتی می‌کوبد به این امید که ورق انتخاباتی به نفع او برگردد. گویی ترامپ خود متوجه اختلاف فاحش آرا الکترالش با بایدن نیست و نمی‌داند تنها یک معجزه می‌تواند او را پس از ۲۰ ژانویه آینده در کاخ سفید نگه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حسنی
    0

    مگر در امریکا روانشناس و امین اباد ندارند این گاو چرون را تحویل بدهند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حسنی تورو کجا تحویل بدن تیمارستان

  • ناشناس
    0

    چقدر این آدم عقده ای و بدبخته، یه لمپن به تمام معنااست، بدبخت فقط به عشق دیده شدن اومد رییس جمهور یه عده آمریکاییه ابله تر از خودش شد، این خصوصیات فقط در مورد خودش نیست، تمام طرفدارهاش هم مغز ناقصی دارند، از جمله تو کشور خودمون که با اومدنش به به و چه چه راه انداختند، حالا رنگ عوض کردن، این انکار چیزی از بلاهت شما کم نمیکنه، شماها که میگفتید این مَرده، روی خر بازنده شرط بسته بودید، ببینید چقدر شما وطن فروشا ابلهید، چشم به دست رییس جمهور تک دوره ای بسته بودید، این اوج حماقت و نفهمی سیاسی شما رو نشون میده.

  • یزدان
    0

    مبارکش باشه . آقا این به من و شما چه ربطی داره چه اصراری دارید که الکی این ادم رذل فحش بخوره ؟نیتتون از این تیتر چیه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • مهری
      0

      ربط نداره؟

  • سعید
    0

    من بردم نه تو

  • محسن
    0

    آقایون محترم، الکی به این بنده خدا توهین نکنید. ترامپ برای آمریکاییها کم کار نکرد.کم خدمت نکرد.ترامپ زمانی بازنده شد که با اروپاو چین درافتاد.مردم آمریکا مدیون این مرد هستند. این ناسزاهایی که میدید بهش، مطمئنا لایق بیشتر مسئولین ایران هست که خون مردمو تو شیشه کردند و بویی از سیاست و کشورداری نبردند.پس به جای ترامپ، ریز بشید به کارهای مسئول خودمون.

  • علی
    0

    تصور ادم متوهم قبل از تو یک تصور کاملا غلط بود با دیدن این میفهمیم که ادم متوهم کی و چی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها