سلیمی:

ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات اطلاع رسانی شود

نماینده مجلس می گوید که ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات توسط سامانه شمس باید اصلاع رسانی شود و سایر بانک ها نیز این روش برای کاهش تردد مردم در شهر استفاده کنند.

ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات اطلاع رسانی شود

اصغر سلیمی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات توسط سامانه شمس گفت: شیوع بیماری کرونا با وجود اینکه باعث آسیب و خسران زیادی به جامع بشیری شد اما باعث فرهنگ سازی در کشور برای استفاده از دولت الکترونیک شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندین سال است که به دنبال اجرای دولت الکترونیک در کشور هستیم اما تا زمانی که ضرورت استفاده از بسترهای الکترونیکی ایجاد نشد مردم، ادارات و وزارتخانه ها آن را جدی نگرفتند.

وی اظهار داشت: با این حال با شیوه بیماری همه گیر کرونا و اعمال محدودیت های ترددی شرایط برای اجرای دولت الکترونیک فراهم شد، مردم نیز از این اینکه کارها را از خانه و اینترنت انجام بدهند راضی و مشتاق هستند.

این نماینده مجلس گفت: به نظربنده کار بانک صادرات برای ارائه خدمات بانکی توسط سامانه شمس اقدامی مثبت و خوب است انشالله که بقیه بانک ها هم این کار را انجام دهند.

سلیمی تاکید کرد: باید از طریق رسانه های جمعی خصوصا تلویزیون، روزنامه ها و همچنین از طریق پیامک و فضای مجازی خدماتی که بانک صادرات ارائه می دهد اطلاع رسانی شود.

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها