راز و رمز کشف واکسن ویروس کووید 19 درست پس از اعلام نتایج انتخابات آمریکا

کرونا، محصول چین یا فرایند طبیعی/ آیا هدف شیوع کرونا شکست ترامپ بود؟

مساله ویروس کرونا تبدیل به یک کلاف سردرگم در دستان طرفداران تئوری توطئه و مخالفانش شده است. به نظر می‌رسد علی رغم شواهد دو طرف هیچ راه خروجی برای این مساله وجود ندارد.

کرونا، محصول چین یا فرایند طبیعی/ آیا هدف شیوع کرونا شکست ترامپ بود؟

به گزارش خبر فوری ، اعلام ساخت واکسن کرونا بلافاصله بعد از شکست ترامپ در انتخابات، پاک بودن شهرهای پکن و شانگهای در اوج شیوع کووید 19 در جهان و همزمان با موج دوم کرونا در اروپا و به خصوص اظهارنظرهای عجیب برخی مقامات سیاسی و علمی در مورد ساختار ویروس کرونا و جهش‌های ژنتیکی‌اش باعث شده بسیاری در مورد برساخته بودن این ویروس سخن بگویند.

چرا کرونا محصول چین است؟

در این روزها، بسیاری از سایت‌های اروپایی و آمریکایی به این مورد پرداخته اند. آنها معتقدند دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد ویروس کرونا ساخت چین است. دلایلی که این نویسندگان و سایت‌ها برمی‌شمارند از این قبیل است:

الف. هیچ کدام از مقامات سیاسی، نظامی و ارشد چین تا کنون به ویروس کرونا مبتلا نشده و یا به علت این بیماری فوت نکرده اند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران جهان تا کنون به این ویروس مبتلا شده اند. بوریس جانسون (نخست وزیر انگلیس) و دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) از جمله مهم ترین این افراد هستند.

طرفداران ترامپ معتقدند پیدا شدن واکسن کرونا دقیقا بعد از انتخابات 2020 مشکوک است. نباید فراموش کرد که ترامپ دشمن اصلی آمریکا را چین می‌دانست و همواره بر این تکید داشت که هدف دولت او جلوگیری از قدرت گیری اقتصادی چین است

ب. منشا این بیماری ووهان چین بود و سپس از آنجا به سراسر دنیا فرستاده شد. این در حالی است که ویروس به سایر شهرهای چین سرایت نکرد و به خصوص دو شهر شانگهای و پکن که قلب سیاسی و اقتصادی چین هستند همواره سفید و عاری از کووید 19 بوده اند. این در حالی است که هر دو شهر به لحاظ مسافت فاصله زیادی با ووهان ندارند.

ج. باز بودن مراکز تجاری و تفریحی شانگهای و پکن در حالی مشاهده می‌شود که تقریبا تمام شهرهای اقتصادی و مهم جهان بسته هستند. توکیو، نیویورک، بمبئی، استانبول، مکزیکوسیتی و پاریس و لندن، همه و همه به علت شیوع کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کرده اند. با این حال، شهرهای چینی همچنان فعالند و این در حالی است که از ژانویه سال گذشته تا کنون کمترین میزان ابتلا در پکن و شانگهای گزارش شده است.

د. به لحاظ اقتصادی نیز کرونا کمترین تاثیر خود را بر چین گذاشته است. بازارهای شانگهای کمترین آسیب را دیده اند. در هند تعداد بیکاران بسیار زیاد شده است و فقط در یک شهر نیمی از جمعیت کارگران کار خود را از دست داده اند. این در حالی است که چین و بازارها و نرخ بیکاریش همچنان روند گذشته خود را طی می‌کند.

ه. همچنین بازار سهام چین زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته است. طبق آمار، ارزش سهام هند و بورس نیفتی از 12 هزار به 7 هزار رسیده است. این در حالی است که بازار سهام چین کمترین افت را در میان کشورهای جهان داشته است.

مدافعان چین چه می‌گویند؟

با وجود شواهد بالا، اما بسیاری معتقدند کرونا نه یک ویروس چینی یا سلاح بیولوژیک بلکه یک فرآیند طبیعی است که چین از طریق قرنطینه سخت و نه صرفا منع آمد و شد موقت و روش‌های مسالمت آمیز توانست بر آن چیره شود.

مدتی است عکس‌هایی در برخی صفحات اجتماعی پخش شده که وضعیت ووهان چین و پاریس و واشنگتن را در روزهای کرونایی نشان می‌دهد. این عکس‌ها گواه این موضوع هستند که کرونا در چین به شیوه بهتری مدیریت شده و عامل موفقیت این کشور نیز همین بوده است.

کرونا؛ چین و انتخابات 2020؛ آیا کرونا نقشه‌ای برای شکست ترامپ بود؟

با این حال، در روزهای اخیر بسیاری موضوع کرونا را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ربط می‌دهند و حتی در عین تعجب آن را حاصل همکاری دموکرات‌های آمریکا و آزمایشگاه‌های چینی می‌دانند.

بسیاری از طرفداران ترامپ معتقدند پیدا شدن واکسن کرونا دقیقا بعد از انتخابات 2020 مشکوک است. نباید فراموش کرد که ترامپ دشمن اصلی آمریکا را چین می‌دانست و همواره بر این تکید داشت که هدف دولت او جلوگیری از قدرت گیری اقتصادی چین است. این در حالی است که دموکرات‌ها همواره بر دشمنی و رقابت خود با روسیه تاکید دارند و این کشور را بزرگترین دشمن خود می‌دانند.

از طرف دیگر نباید از خاطر برد که اوضاع آشفته آمریکا در زمان شیوع کرونا علت اصلی شکست ترامپ بود. کرونا چیزی بود که بایدن بیش از هر چیزی رویش مانور داد. عدم مدیریت این بیماری در آمریکا چنان بد بود که از چند ماه قبل بسیاری از کارشناسان از این می‌گفتند که ممکن است این ویروس کار ترامپ را یکسره کند ( اینجا بخوانید).

هیچ کدام از مقامات سیاسی، نظامی و ارشد چین تا کنون به ویروس کرونا مبتلا نشده و یا به علت این بیماری فوت نکرده اند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران جهان تا کنون به این ویروس مبتلا شده اند

همین هم شد. کرونا آمد و ترامپ رفت. حالا حتی دولت ترامپ نیز دور تازه ای از اتهامات را به چین زده است. طبق گزارشی که چند روز پیش واشنگتن پست منتشر کرد، برخی اعضای دولت ترامپ معتقدند محل صدور ویروس کرونا را شناسایی کرده اند. این محل آزمایشگاهی در ووهان چین بوده است که باعث جهش ویروس کرونا و سپس شیوعش شده است.

با وجود اصرار دولت، وبسایت پولیتیکو به نقل از ژنرال مارک میلی (رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا) گفته که تا کنون هیچ مدرک قابل اثباتی از این موضوع که ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیکی بوده و از ووهان علیه آمریکا به کار گرفته شده به دست نیامده است. میلی گفته که هیچ نگرانی در مورد سلاح بیولوژیکی وجود ندارد و فعلا بزرگترین نگرانی این است که چگونه باید با این ویروس مواجه شد و بیماران را درمان کرد.

کلاف سردرگم

با وجود شواهد دو طرف، مساله ویروس کرونا تبدیل به یک کلاف سردرگم در دستان طرفداران تئوری توطئه و مخالفانش شده است. به نظر می‌رسد علی رغم شواهد دو طرف هیچ راه خروجی برای این مساله وجود ندارد. از این جهت، بهتر است فعلا به فکر درمان و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری بود.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 38
  • عباسی
    0

    کاملا مشخصه کار خود چینی هاست . شما حساب کنید افرادی که از ووهان به پکن و شانگهای میرن بیشتره یا کسانی که به ایران میان . هر چقدر هم که قرنطینه سخت بوده باشه حتما تو اون مدت قبل از قرنطینه که ویروس به همه جای دنیا رسیده باید به شهرهای بزرگ چین میرسید . کمونیستهای کثیف چینی .

  • sk
    0

    کسانی که مدیرت صفر دارند و کار بلد نیستند در عوض زبان خیلی درازی دارند و از عدد 20 گز هم رد میشه ..... بعضی مواقع به خاطر دوست داشتن کسی اونو اذیت می کنیم حتی ممکنه بزنی تو گوشش ... چرا ... چون برای تو او فرد مهمه و با این کار می خوای راهنماییش کنی تا خدای نکرده دچارمشکل نشه .... چین اینگونه با مشکل روبرو شد ولی دنیا و ایران مثل دوستی خاله خرسه عمل کردند و این مشکل روز به روز بیشتر هم خواهد شد ....

  • ناشناس
    0

    چه اقداماتی تونسته ریشه کرونارو توچین بخشکونه؟؟؟؟امکان نداره؟ چین درپی نابودی اقتصاد دنیا وبنیان گذاشتن امپراطوری چین در دنیاس

  • رضا.
    0

    کرونا قطعا برای زدن اقتصاد آمریکا و بالطبع شکست ترامپ بود و این را همه می‌دانند دنیا با وجود ترامپ در 4 سال آینده با دنیای آمریکای دموکرات کاملا تفاوت دارد و کشورهایی مثل چین و اروپا و ایران هدف ترامپ بودند و قطعا ویروس آزمایشگاهی کرونا را احتمالا باید به متهم ردیف اول یعنی چین نسبت دهیم.اگر به هر ترتیبی ترامپ در کاخ سفید بماند خدا به داد اینها برسد.

  • متفاوت
    0

    ✅علم ودارو تجارت است .

  • .
    0

    محصول مشترک بود

  • بنده خدا
    0

    چسبیدیم به آشغالا

  • متفاوت
    0

    علم ودارو تجارت است .هراستارت اپی تا زمانی که به بحران اجتماعی کلان نرسیده باشد کسی یاکسانی هم با انها کارندارند ، اما وقتی به بحرانهای اجتماعی برسند ضد انها هم برای فروپاشی قد علم میکند.این طبیعیه..همه کارها و سازمانها وحکومتها و تزها وحزبها و ارتشها و روحانیت و فلاسفه و هردسته بندی دیگر.....درحقیقت یک نوع استارت اپ هستند.مسیله کرونا درعمل نشان داد که کج روی بشر در افراط وتفریط در هر استارت اپی چقدر با خطا مواجهه هست.ومقصر اصلی همان روند #بی شعوری# در هر استارت اپی میتواند برای کل بشریت فاجعه افرین باشد.بهتر است درکارها همیشه حق درنظرگرفته شود بجای یکدندگی وشور هیجانی افراطی درپیشبرد اهداف خود وافکارعمومی.مثلا استارت اپ تلگرام به بحران اجتماعی رسید وروسیه بنج کانال را کلا بست وایران فیلتر کرد.یا حکومت شاه به اوج بحران اجتماعی رسید وانقلاب شد وخیلی ها کشته شدند.اکنون هم حرص و رقابت پول دراوردن ازهرطریقی و همچنین خیل عظیم شور وهیجان کربلا ومکه بدون درنظرگرفتن حق و.... هیچ تفکر و تز ومنطقی نمیتوانست ان راکنترل کند مگر تز ذهن برتر ، شاید از طرف استارت اپ جامعه پزشکی کلان..بنابراین اگرکرونا هم به مرحله بحران اجتماعی بزرگ وکلان برسد قطعا از طرف ذهن برتر به شکلی دیگر به مهار بشر خواهد انجامید.هیچ جای ترس ونگرانی برای ذهن هشیار و منطقی وحق نگهدارنیست.برای کسانی که نیکوکارند وازحق خودتجاوزنمیکنند.اادارو خوب است و نجات انسان خوبتر اما انسانی که رحم به خدا هم نمیکند باید هم بمیرد وخدا این حق رابرای خود محفوظ میدارد .اگرمن هم ازحق خود تجاوزکردم یابکنم همان بهتر که کرونا بگیرم وبمیرم ایا مردم درچنین حالتی راضی به نابودی مثلا من نیستند؟بشر این رامیخواهد باخواسته ومطالبات مردم و کل بشر نمیتوان مقابله کرد.بایدمردم خودشان رابشناسند که چه هستند فکرمیکنند زرنگ هستند فقط فکرمیکنند اما نمیدانند علم فقط درجامعه پزشکی ودانشگاه نیست بلکه علم لامتناهی ونامحدود است. ما وهرکسی قادربه هرکاری هستیم حالا هی بگردند دنبال دارو وبمالند جایی که میسوزه چرا جای دیگه میمالند.یک نکته مابگفتیم که درهیچ ذهن کند ذهن درجهان نگنجد.///حقیقت برتر، یا فراتحلیل فوق روانشناختی واجتماعی.

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      ادامه....یک ذهن برتر براحتی میتواند دویاچندکشور را به جنگ بکشاند بطوری که درهیچ تحلیلی نگنجد یاهمه تحلیلها راناکام بگذارد،دربسیاری ازتحلیلها ازاین ذهن برتر به عنوان نیروی ماوراالطبیعه یاعناوینی دیگر نام میبرند درصورتی که اشتباه است و ذهن برتر ذهنی است که وقوف کامل به روانشناسی و انگیزه های درونی و پنهان موجودات دارد ومیتواند بایک عملکرد ، روش یاروشهایی را درسطح حتی کلان تغییر دهد..ذهن برتر دراصل همان خداست که بالاترازاو کسی نیست.ازچین وامریکا و....نباید ترسید بلکه باید از شخصی ترسید که یاوری جزخداندارد، وان شخص ممکن است درهرکجای دنیا و در نزدیکی هرکدام ازماباشد.وماچون اگاهی کامل نداریم براحتی ازکنارش میگذریم.مطالبات رهبری درحکومتها همیشه بزرگترین خطر برای جوامع بشری محسوب میشوند ،که البته رهبران هم تنها مقصراصلی نیستند چون خود وابسته به مطالبات احزاب و استارت اپ های هوشمند و فلاسفه ذهنی خاصی هستند که وقوف کامل ازبیرون از حیطه خود ندارند .حرکتهای مافیایی به هرشکلی درجامعه همچون تار عنکبوت شیطانی است که به دور مریدان ان مافیا تنیده شده است ،وفرقی نمیکند این مافیا یک ارتش باشد یا یک باند خلافکار یا مذهبی خاص یا یک شرکت به ثبت رسیده یا هرچیز دیگر و این بزرگترین خطا وحماقت هر مرید و کل بشریت است.زیرا مرید وابسته به مافیایی ، نه تنها ازعقل خود پیروی نمیکند چون وابسته است و حتی عقل خود رانیز به کل تعطیل کرده است . بنابراین کرونا یا حتی بدتر از ان هم برای کسی که مرید یک باند مافیا نباشد واز عقل خود پیروی کند کوچکترین خطری محسوب نمیشود که حتی بخواهد درفکرتهیه واکسن ان باشد.شاید این مطلب را برخی فلسفه بافی قلمدادکنند اما الزاما همه ما ازفلسفه ذهن وتفکرات ذهن ، درحال زیستن هستیم و ناچارا نیز مجبوریم دربرابر انها لب فروبسته و هیچ نگوییم اما درخفا کارخود رابکنیم. .مکرو مکرالله والله خیرالماکرین

    • مهدی
      0

      لابد انتظار داری بشینیم کل متن و بخونیم!!!

    • متفاوت
      0

      اونی که میخواد یک چیزی روبدونه نه یکبار بلکه چندبارهم شده یک مطلب رومیخونه حتی روی مطلب هم اندیشه میکنه.بعد نظرمیده.حتی نظرش روهم چندبارمرورمیکنه بعد منتشرمیکنه.مورچه خوارکه نیستیم تند وتند توهرسوراخی سربکنیم و تف بکنیم.

  • زهرا
    0

    تمام نظرات باعث شد تابلوی چینی که بیست سال اویزن دیوار بود پاییین بکشم

  • ناشناس
    0

    باسلام ریشه امریکا هس که بعدا نا مشخص میشه اشتباه محاسباتی نکنین چون خود ترامپ خبیص اعلام حربه به چین میزنم ازطریق یک دکتر امریکا از ازمایشگاه چین پخش شد نمیدوستن دامن خودش امریکا میگره حتی کل دنیا سرایت میکنه اینم مثل داعش شما فکر میکنید ملخ که هجوم اورد از کجا بود مشخص پایگاه امریکا داخل عراق کانتینر ملخ میاد صحرا ش خالی میشه هجوم میاره اطراف ایران اینا یک جنگ بیولزیک هس که امریکا خبیص انجام برای حبه با پولهای صعودی صهیونیست لجن مرگ بر ال سقوط مرگ بر امریکا اسراییل

    نظرات شما -
    • شوچنکو
      0

      شما لطفا خونسردی تو حفظ کن و یکم بیشتر املا کار کن

    • یه آبادانی
      0

      آقای ناشناس اشتباه نکن .این ویروس ساخته مشترک ایران وچینه بعدهاخواهیددید.

  • محسن
    0

    واضحه که اگه این ویروس عامدانه بوده محصول امریکا یا اسراییل بوده. ولی اینکه بیش از همه خود امریکا رو درگیر کرده میشه گفت یه جور سنت الهیه. ای کاش ما هم مثل مردم چین متحدانه عمل میکردیم. این ها مثل کلونی مورچه هستند و همشون تابع قانون. با همین روش اقتصاد اول دنیا شدند و به مصائبی که براشون پیش میاد غلبه میکنند. الان دیگه این پدیده توی چین تقریبا از بین رفته و فقط چند بیمار کرونایی دارند .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      محسن سنت الهی .تو هم صنعتی زدی هم سنتی

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت بر این چینی ها واقعا موجودات مرموز و ناشناخته ای هستند .

    نظرات شما -
    • ق
      0

      عکس العمل علمی در ارتباط با چین نشان بدهید نه احساسی و لجبازی

  • ص
    0

    شکوفایی اقتصاد چین محصول سلامت دولت مردان و همت مردم آن است طی ده سال گذشته دوبار با ویروس های آزمایشگاهی مرس و سارس مقابله کردند و این بار نیز با اراده ملی در این مسیر موفق بودند بهتر است بعوض متهم کردن این کشور ساعی که از منابع فسیلی و مادر خدادی بهره مند نیستند اداره کردن کشور و مقابله با بحران ها را یاد بگیریم..تاریخ بزودی اثبات خواهد کرد که در هزاره سوم جنگ بیولوژیک را چه کشوری بین المللی کرد و اهداف آن نیز مشخص خواهد شد این ها پروژه های هستند که بعد از جنگ جهانی دوم در آزمایشگاههای سلطه طلبان پرورش می یابند ..

    نظرات شما -
    • قلندر
      0

      مرک بر کمونیست تروریست بیولوژیکی

  • مهدی
    0

    مطابق علم ژنتیک! که خیلی هم پیشرفت کرده! و با بررسی توالی ژنی هر ویروسی مثل آب خوردن میفهمند که این ویروس دستکاری شده آزمایشگاهی هست یا جهش یافته. و صدها مرکز تحقیقاتی تا فیها خالدون داستان رو بررسی میکنند مگه شهر هرته! به همین مفتی در آزمایشگاه ساخته بشه! همگی اعلام کردند حرف مفت میباشد که بگیم مصنوعیه! یک مرکز علمی هم حتی مدعی نشده که ساختگیه..حتی یکی! این قصه های بیمزه و پروپاگاندای امثال ترامپ و احمدی نژاد رو بخونید و بخندید و ازش رد بشید!

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      خودم بارها توی خبرها خوندم چند دانشمند گفتند که ویروس رو نمیشه ساخت چون هنوز مسائل ناشناخته در مورد ویروس بسیار زیاده ولی این ویروس دستکاری شده یعنی قابلیت انتقال به انسان رو نداشته و فقط از حیوان به حیوان منتقل میشده که بعد از تحقیق در مورد این ویروس دریافتن که دو شاخک به این ویروس اضافه شده تا بتونه به انسان انتقال پیدا کنه

    • فروهر
      0

      مهدی نادانی و شیرین عقل و طرفدار کافران چینی کرونا از چین کمونیسم آمده خودش اقرار کرده و تو....متاسفم

  • یکی از مردم
    0

    قبلا هم نوشتم پزشکی که متاسفانه در چین از دنیا رفت(گفتن بر اثر کرونا!!!!!) مدارک زیادی رو بدست آورده بود که این ویروس سال 2006 در آزمایشگاه ووهان چین 6 کارگر رو که مسئول نظافت حیوانان بودند مبتلا کرد که 3 نفرشون از دینا رفتند!...این موضوع از همه پنهان موند تا پزشک فقید مدارکی رو پیدا کرد که نشون میداد در سال 2014 موفق به ساخت دارو و واکسن این ویروس شدند(البته این پزشک اعلام کرد که مدارکش کامل نیست ولی مرگ خود پزشک و پیش از اون بازداشتش برای مدتی خیلی چیزهارو ثابت میکنه) ...با این حرفها یعنی چین دست کم 8 سال برای ساخت واکسن و دارو زمان داشته که این زمان کاملا برای بدست آوردن یک واکسن خوب و مفید کافی هست...وگرنه چطور دو شهرش که در ابتدا آلوده شده بود و هنوز میگفتن این بیماری معمولی هست به شهرهای دیگه سرایت نکرد(دو شهر توریستی!!!)............جمعیت نزدیک به دو میلیارد رو نمیشه در صورت آلوده شدن به این سادگی کنترل کرد!!!!!!

  • یکی
    0

    دوستان این خبر مال امروزه برید بخونید: https://www.shahrekhabar.com/analysis/160553922098639

  • کاربر ناشناس
    0

    کسانیکه کشتار توسط این ویروس را نشانگر پیشرفت و عزم مردم و دانشمندان یک کشور میدانند میشود گفت در انسانیت خود شک کنند تا هنوز این ویروس مرگبار سراغ نزدیکانشان نرفته.

  • کاربر ناشناس
    0

    این ویروس ساخت آزمایشگاه ووهان بوده و تمام ویروسهای مرگبار از آنجا خارج میشود ولی خودشان سریع کنترل میکنند و تا حتی واکسنش را هم به خودشان زدن . وگرنه با این جمعیت مهار کردن محال است در این سطح گسترده هر چی هم نکات را رعایت باز غیر ممکن است و در حد معادلات نمی گنجد.

  • کاربر ناشناس
    0

    در هر صورت نشانگر ابن است که خطرناکتر از کشورهای دیگر همانهای هستند که نشان نمیدهند.

  • کاربر ناشناس
    0

    حالا اگر جای چین کشوری دیگر بود حالا بیا و ببین همه خبرها جور دیگری رقم میخورد این همه مردم و حتی هم وطنان و نزدیکان خودمان از بین رفتن . و نا آخرش معلوم نیست چه عاقبتی دارد. هم جانمان رفته هم فردا باید پول واکسن داده شود دو سر سود برای کشور سازنده.

  • آریایی
    0

    شما که پیامهارو فیلتر و محدود میکنید توی کانال تون.. انتظار صداقت و درستی از مسئولان رو نکنید.. و زبان مردم نباشید.. چون شما خبر فوری هم چون صدا سیما و ارگان‌های دولتی.. فقط و فقط دنبال محدود کردن هستین و نه دنبال آزادی بیان..

  • تهرانی
    0

    تا ترامپ باشه سربه سر چین نذاره

  • ژاوی
    0

    فک کنم حق با احمدینژاد باشد...این ویروس ساخته بشر است

  • ali
    0

    چقدر خوبه که وقتی نمی تونیم با کم کاری و مدیریت کنترلش کنیم بندازیم گردن کشورهایی که تونستند کنترلش کنن. نظرتون راجع به ژاپن و کره چیه؟ تراکم جمعیت ژاپن که از چینم بیشتره.

  • کنجکاو
    0

    صدرصد کار خود پدرسوخته چینی های لامذهبه که اصلا چیزی به اسم خدا رو قبول ندارن و بخاطر دشمنی با یه شخص یا کشور خاص کل دنیارو به زانو و حتی به نابودی کشاندن و این نامردی بسیار بزرگ در تاریخ ثبت شده است هرچند متاسفانه حکومتهای کشورهای آسیب دیده از این وضعیت بخاطر مصالح و منافع سیاسی نه نتها اعتراضی به این کشور بی وجدان ندارن بلکه یطوری هم باهاش مدار می کنن و می خوان که راضی باشن که جای تاسف و افسوس فراوان که اینهمه آدم مردن و ضربه خوردن اما بخاطر بازی کثیف سیاست دم برآورده نشده و نمیشه .

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      کنجکاوی توکار دیگران کاردست ادم میده .وقتی ادم پدرسوخته نباشه پدرسوختگی هیچ پدسوخته ای روش اثرنداره.هرمکری درمقابلش مکری پیدامیشه.ازخداهیچوقت نترس اما ازکسی بترس که غیراز خدا ازکسی نمیترسد.تفاوت بزرگی است بین این دو.

  • پارسی
    0

    گذشت زمان حقایق را روشن خواهد کرد و مشخص خواهد شد که این ویروس توسط برادران محقق چینی برای شکست ترامپ در انتخابات 2020 امریکا ساخته شده !!! چرا که در صورت انتخاب مجدد ترامپ برای ریاست جمهوری امریکا وضعیت اقتصادی چین کاملا بحرانی می شد و شاید امپراطوری چین از هم می پاچید لذا مقامات چین با کثیف ترین روش برای مبارزه با ترامپ جهان را به این ویروس منحوس آلوده کردند و انسان های بی گناه را کشتند تا به اهداف کثیف و منافع اقتصادی خود برسند !!! دیری نخواهد گذشت که این حقیقت برای مردم جهان آشکار خواهد شد .

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      تحلیل مضحک اقای پارسی ، بپا یه وقت ازهم نپاچی. من نمیفهمم چرا برخی بدون هیچ دلیلی ومنطقی وراجی میکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها