پست خوزستان داروهای بیماران خاص را توزیع می‌کند

مدیرکل اداره پست خوزستان با اشاره به ماموریت ویژه برای توزیع داروهای بیماران خاص گفت: با توجه به شرایط خاص این دسته از بیماران و سیستم ایمنی ضعیف آنان، این اقدام به‌منظور جلوگیری از تردد اینگونه افراد انجام می‌شود.

پست خوزستان داروهای بیماران خاص را توزیع می‌کند

مهران حموله روز یکشنبه یادآورشد: توزیع داروهای بیماران خاص از طریق شبکه پستی در راستای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای خوزستان در حال انجام است.

به گفته وی ارائه این خدمت ویژه بیماران پیوندی، مبتلا به ام اس و سرطان به صورت پستی و غیر حضوری انجام می‌شود.

مدیر کل پست خوزستان با اشاره به ترافیک بالا و حجم زیاد ارائه خدمات پستی در استان گفت: حجم ترافیک کاری و جابجایی مرسولات پستی با جدیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال انجام است.

وی اظهارداشت: اداره کل پست استان خوزستان به‌عنوان رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی از انتشار هرچه بیشتر کرونا در سطح جامعه پیشگیری کرده است.

وی افزود: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمان‌ها، ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات و محمولات درب منازل از مراجعه غیرضروری بخش زیادی از شهروندان به دستگاه‌های خدمات‌دهنده جلوگیری کرده است.

مدیرکل اداره پست خوزستان با تاکید بر اینکه افزایش جابجایی روزانه هزاران خرید اینترنتی و مرسولات پستی از سراسر کشور به کاهش تردد درون شهری و سفرهای بروی شهری منجر شده است، گفت: این حجم از مراودات و جابجایی‌ها، اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شرایط قرنطینه را بیش از پیش نشان می‌دهد.

در ۶ ماهه نخست جابجایی بسته‌ها و امانات پستی به ترتیب رشد سه و چهار برابری یافته است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها